  • 1. Data: 2008-06-30 12:11:36
    Temat: Czy open finance jest OK?
    Od: "abc" <w...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    miałem spotkanie w Open Finance ws. hipotecznego. Mam wrażenie, że strasznie
    są nachalni. Nie powiedziałem NIE, nie powiedziałem TAK, badają mozliwośći
    itp. Ale już na wstępie mam podać adres, pesel itp. Potrzebne do negocjacji,
    bodajże z bankiem Millenium. Co o tym sądzicie? Po co im moje dane osobowe?
    Można przecież przed jakimiś konkretami bazować na danych przybliżonych.
    Jakoś mi się odwidziało z nimi współpracować. Może to standardowa procedura?

  • 2. Data: 2008-07-01 10:45:45
    Temat: Re: Czy open finance jest OK?
    Od: "abc" <w...@N...gazeta.pl>

    abc <w...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Można przecież przed jakimiś konkretami bazować na danych przybliżonych.
    > Jakoś mi się odwidziało z nimi współpracować. Może to standardowa

    Szkoda, że nikt nie pomógł, ale dzięki.

  • 3. Data: 2008-07-01 14:38:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    abc pisze:

    > Szkoda, że nikt nie pomógł, ale dzięki.

    Widocznie nikt nie korzystal z ich uslug.

    Chyba cos na ich temat jest na forum banki gazety