    From: "Piotr Malicki" <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank czy multibank?
    Date: Tue, 28 Dec 2004 14:11:25 +0100

    Witam,

    parę dni temu zadałem pytanie gdzie rachunek dla działalności gospodarczej.
    Parę osób wskazało na mbank.
    Dokonałem porównania z multibank (oba chyba należą do BRE-Banku, nie mylę
    się?).
    I co mi wyszło:
    W multibanku za 9,- zł/msc + 3 zł/msc za kartę mam więcej:
    - mozliwość kontaktu z żywym człowiekiem (co przy reklamacjach, kredytach
    itp. może mieć znaczenie, jakoś w kontakt TYLKO telefoniczny i mailowy nie
    wierzę)
    - dwa rachunki walutowe za free
    - przelewy zagraniczne
    - 0,50 zł/przelew
    - możliwość kredytów.

    Czy coś mi umknęło? Czy coś pokręciłem?
    Jeśli jest tak jw. to chyba zdecyduję się na multi.
    Co Wy na to?
    Dzięki za pomoc.
    Piotr