  • 1. Data: 2004-12-28 13:11:25
    Temat: mbank czy multibank?
    Od: "Piotr Malicki" <s...@n...pl>

    Witam,

    parę dni temu zadałem pytanie gdzie rachunek dla działalności gospodarczej.
    Parę osób wskazało na mbank.
    Dokonałem porównania z multibank (oba chyba należą do BRE-Banku, nie mylę
    się?).
    I co mi wyszło:
    W multibanku za 9,- zł/msc + 3 zł/msc za kartę mam więcej:
    - mozliwość kontaktu z żywym człowiekiem (co przy reklamacjach, kredytach
    itp. może mieć znaczenie, jakoś w kontakt TYLKO telefoniczny i mailowy nie
    wierzę)
    - dwa rachunki walutowe za free
    - przelewy zagraniczne
    - 0,50 zł/przelew
    - możliwość kredytów.

    Czy coś mi umknęło? Czy coś pokręciłem?
    Jeśli jest tak jw. to chyba zdecyduję się na multi.
    Co Wy na to?
    Dzięki za pomoc.
    Piotr

  • 2. Data: 2004-12-28 13:37:02
    Temat: Re: mbank czy multibank?
    Od: "Piotr Malicki" <s...@n...pl>

    Jeszcze jedno:

    czy w multibanku mogę dostać się do rachunku za posrednictwem PDA (PPC lub
    Palm) przez GPRS?
    (pani po kunsulatcji mówi że tak ale ja jakoś jej nie wierzę "nasi technicy
    stwierdzili, że nie powinno być problemów").

    Piotr

  • 3. Data: 2004-12-28 19:10:55
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > technicy
    > stwierdzili, że nie powinno być problemów").

    Za pomoca PDA mialem problemy, ale ostatnio nie probowalem. Co do dostepu z
    poziomu WAP to bez problemu, kiedys to musiala byc konfiguracja i polaczenie
    na nr operatora dostepowy do internetu, jednak ostatnio zmienili i mozna sie
    dostac do multibanku po normalnym WAP GPRS.

    Stiwi.

  • 4. Data: 2004-12-29 01:14:33
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl>

    Piotr Malicki wrote:
    > Jeszcze jedno:
    >
    > czy w multibanku mogę dostać się do rachunku za posrednictwem PDA (PPC lub
    > Palm) przez GPRS?

    JA za pomocą PPC dostaję się bez problemu. Z Palma nie próbowałem.
    Pozdr.
    DW

    --
    Daniel Wieszczycki
    DataSec Consulting - Bezpieczenstwo Informacji

  • 5. Data: 2004-12-29 14:08:26
    Od: "Tomasz Wolny" <y...@p...pl>

> [...]
    > itp. może mieć znaczenie, jakoś w kontakt TYLKO telefoniczny i mailowy nie

    A sprobuj jeszcze na VolkswagenBank direct...

    pzdr.
    Tomasz

  • 6. Data: 2004-12-30 21:54:33
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Stiwi napisał(a):

> [...]
    > konfiguracja i polaczenie na nr operatora dostepowy do internetu,
    > jednak ostatnio zmienili i mozna sie dostac do multibanku po

    Jednak nie działa z każdym telefonem: od lat jest problem ze stroną WAP
    MultiBanku w telefonach Siemens i chyba już nic w tej kwestii się nie
    zmieni, a szkoda :(

    --
    Marek