  • 11. Data: 2002-10-02 07:19:39
    Temat: Re: mBiznes - czy to ma sens ?
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:02102002.3A1096AF@budzik61.poznan.pl...
    > A ja znam jeszcze jedno, dziekanaty na uczelniach :( - w końcu czesne też
    > można płacić z przychodów z DG.

    O tym "betonie" zapomniałem, a często na grupie jest wspominany.
    Po prostu od dawna już nie jestem studentem:-)

  • 12. Data: 2002-10-02 07:51:26
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    Pocztyaj wątki "ZUS mbank" z 26.09. i "mBank czy Iteligo" z 25.09

    Poczytaj tez:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=389
    65&t=38965

  • 13. Data: 2002-10-03 06:03:06
    Od: "DIALOG" <e...@g...pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr Zaniewicz" <p...@m...szn.pl> napisał w
    wiadomości

    > Zrozum, ze nie o to chodzi. W naszym kraju mozna spotkac rozne
    interpretacje
    > tego samego prawa przez roznych urzedasow. Dlatego dokladnie przytaczam
    > przypadki, jakie moga miec miejsce.

    Kiedy jeszcze serwis mBanku nie umożliwiał wydruku ładnego potwierdzenia
    pokazałem pani w US jako dowód wpłaty zwykły wydruk strony ze szczegółami
    operacji. Popatrzyła i powiedziała "no tak, musimy iść z duchem czasu".

    Żadnych problemów.

    ERY