  • 1. Data: 2003-04-29 15:40:03
    Temat: MultiBank konto zamknięte, a kartę przysłali
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Tak czytam o Multibanku czytam to opowiem co mnie się zdarzyło:
    Zamknąłem konto dość dawno, chyba na początku 2002 roku, a w listopadzie
    2002 przysłali mi kartę VE, bo ta poprzednia skończyła ważność. Postanowiłem
    ją aktywować w Multilinii i wiecie, że się udało ??

    Ale nie udało mnie się wyciągnąć kasy z bankomatu bo zero na koncie !! Tak
    więc mam aktywną kartę VE
    Multibanku do zamkniętego konta !!

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 2. Data: 2003-04-29 16:31:30
    Temat: Re: MultiBank konto zamknięte, a kartę przysłali
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:n1xra.77209> Ale nie udało mnie się wyciągnąć kasy z
    bankomatu bo zero na koncie !! Tak
    > więc mam aktywną kartę VE
    > Multibanku do zamkniętego konta !!

    Szkoda, że to nie VC, dopiero mógłbyś potestować ;]
    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-04-30 09:14:32
    Od: "MOIF" <m...@w...pl>

    niedlugo przyjdzie rachunek ..............

    --
    Mario
    Użytkownik "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl> napisał w