  • 1. Data: 2002-07-12 09:30:24
    Temat: mBank - tytuł przelewu
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chciałbym się zapytać Szanownych Grupowiczówi ile
    znaków można wpisać w mBanku w polu "tytuł przelewu"?
    Wiem, że kiedyś istniało jakieś ograniczenie...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2002-07-12 09:58:16
    Temat: Re: mBank - tytuł przelewu
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Szybciej dowiesz sie w mLinii lub poszukaj w archiwum.

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 3. Data: 2002-07-12 10:08:59
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Chciałbym się zapytać Szanownych Grupowiczówi ile
    > znaków można wpisać w mBanku w polu "tytuł przelewu"?
    > Wiem, że kiedyś istniało jakieś ograniczenie...

    Z tego co pamiętam, to w ELIXIR'ze i tak przyjmuje BPH Sez@m, to 4x35 znaków.

    Jacek

  • 4. Data: 2002-07-12 12:19:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Prof_Ex <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Chciałbym się zapytać Szanownych Grupowiczówi ile
    > znaków można wpisać w mBanku w polu "tytuł przelewu"?

    140 znaków.
    Ale nie do wszystkich banków dojdą wszystkie znaki.

  • 5. Data: 2002-07-12 12:50:25
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > 140 znaków.
    > Ale nie do wszystkich banków dojdą wszystkie znaki.

    blad - dojsc to z pewnoscia dojda
    albo do wszystkich albo do zadnego - chyba mBank nie prowadzi rasistowskiej
    polityki dyskryminacji konkurencji ;-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-07-12 21:00:29
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    blad <b...@W...pl> wrote:

    > Użytkownik "Robert"

    > blad - dojsc to z pewnoscia dojda
    > albo do wszystkich albo do zadnego - chyba mBank nie prowadzi
    > rasistowskiej polityki dyskryminacji konkurencji ;-))

    Wyrazilem sie niescisle: dojdą wszędzie, ale nie wszędzie będą wszystkie
    widoczne dla posiadacza konta.
    Teraz nie blad?