  • 21. Data: 2008-03-04 11:01:57
    Temat: Re: mBank szyfrowanie
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Najlepiej odinstalować i zainstalowąć ponownie Firefoxa.

    Od siebie dodam, że Opera od jakiegoś czasu jest jedną z
    najbezpieczniejszych przeglądarek, warto jej używać do logowania się na
    strony szyfrowane.

    Pozdrawiam, Łukasz!

  • 22. Data: 2008-03-04 12:04:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 04 Mar 2008 09:27:56 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >"Rozwiazuje".

    POlimeryzowałbym. To kalka językowa, IMHO nie ma potrzeby jej
    stosowania. MOżna zamiast tego użyć zwrotu 'przekłada się' lub
    'tłumaczy się'.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 23. Data: 2008-03-04 13:03:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@g...com pisze:

    > Zaproponuj wiec swoje, takie, zeby wszyscy wiedzieli o co chodzi od
    > razu. Moze masz jakis pomysl, ja kiedys szukalem dobrego slowa i nie
    > znalazlem.

    Ot choćby "przekłada się". Albo "wskazuje".

  • 24. Data: 2008-03-04 13:48:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    > POlimeryzowałbym. To kalka językowa, IMHO nie ma potrzeby jej
    > stosowania. MOżna zamiast tego użyć zwrotu 'przekłada się' lub
    > 'tłumaczy się'.

    Mam nadzieje ze nie polimeryzujesz faktu, ze "rozwiazuje" jest lepsze
    od "resolwuje"? :-)

    Reszta to bardziej kwestia gustu - np. mi "przeklada sie" nie pasuje,
    "tlumaczenie" moze byc.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2008-03-04 14:08:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 04 Mar 2008 14:48:19 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Mam nadzieje ze nie polimeryzujesz faktu, ze "rozwiazuje" jest lepsze
    >od "resolwuje"? :-)

    Nie, tu zdecydowanie pozostaje niespolimeryzowany ;)

    >Reszta to bardziej kwestia gustu - np. mi "przeklada sie" nie pasuje,
    >"tlumaczenie" moze byc.

    Nie tyle gustu, co znaczenia. Rozwiązywanie w języku polskim oznacza
    albo fizyczne rozplątywanie węzła, albo też pokonywanie jakiegoś
    zadania, problemu.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 26. Data: 2008-03-04 14:32:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

> [...]

    > Nie tyle gustu, co znaczenia. Rozwiązywanie w języku polskim oznacza
    > albo fizyczne rozplątywanie węzła, albo też pokonywanie jakiegoś

    Jasne. Jak dla mnie, odpytanie po kolei od root DNSow, z poprawka na
    niedzialajace w danej chwili serwery, przez CNAMEs itd. tez wymaga
    "pokonania jakiegos zadania", jesli takie sformulowanie Ci sie podoba :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 27. Data: 2008-03-04 16:07:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 04 Mar 2008 15:32:39 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Jasne. Jak dla mnie, odpytanie po kolei od root DNSow, z poprawka na
    >niedzialajace w danej chwili serwery, przez CNAMEs itd. tez wymaga
    >"pokonania jakiegos zadania", jesli takie sformulowanie Ci sie podoba :-)

    Wybacz, ale w takim razie samochód rozwiązuje drogę, a nie po prostu
    po niej jedzie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 28. Data: 2008-03-04 20:47:53
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ot choćby "przekłada się". Albo "wskazuje".

    Zwraca.

  • 29. Data: 2008-03-04 22:01:39
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 4 Mar 2008 12:01:57 +0100, Łukasz napisał(a):

    > Najlepiej odinstalować i zainstalowąć ponownie Firefoxa.

    Jeśli korzysta z zatrutego DNS serwera, to chyba raczej nie pomoże ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 30. Data: 2008-03-04 23:12:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" fqkhfb$qv0$...@n...news.neostrada.pl

    > Jeśli korzysta z zatrutego DNS serwera, to chyba raczej nie pomoże ;)

    Niech wstawi inne adresy serwerów DNS (ja tak czasami robię,
    gdy mam jakieś trudności z podstawianymi przez DHCP) to się
    dowie, czy ma zatrute. :) (czy to problem zatrucia)

    --