    From: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank schodzi na psy :(
    Date: Thu, 27 Nov 2003 14:26:24 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@gate.makolab.pl

    Witam
    Nie bede tu opisywal wszystkich moich perypetii bo nie mam na to czasu ani
    ochoty, ale chcialem jedynie powiedziec, ze jestem coraz mnie zadowolony z
    dzialania tego banku.
    Gdy zakladalem rachunek wszystkie operacje wykonywane byly szybko i
    sprawnie. Obecnie jesli nie wykonam conajmniej 5-6 telefonow w tygodniu to
    moja sprawa stoi w miejscu.
    Przeksztalcalem rachunek z indywidualnego we wspolny (jedna z operacji jakie
    ostatnio zlecalem) i ... a to nie bylo danych mojej zony w systemie(dane w
    systemie byly juz od bardzo dawna, poniewaz zona miala karte bankomatowa), a
    to okazuje sie, ze mimo iz rachunek dawno zostal przeksztalcony we wspolny,
    mlinka nie moze przyjac dyspozycji podwyzszenia limitu, bo w kalkulatorze sa
    stare dane. Pani proponuje termin nastepnego telefonu za tydzien !! Okazuje
    sie jednak, ze w efekcie okazania mojej irytacji wszystko dziala juz
    nastepnego dnia.
    Ale tak naprawde ja nie chce sie denerwowac dzwoniac do wlasnego banku,
    wystarczy mi stresu na codzien.
    Tak na marginesie. Na karte bankomatowa czekam juz od 07.11.2003r i
    oczywiscie nadal nic.

    Łukasz