  • 1. Data: 2002-02-01 19:19:07
    Temat: LG tak jakos dziwnie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Dzisiaj aktywowalem karte, a bedzie dzialac dopiero we wtorek.
    Karte i PIN dostarczaja razem - listonosz - gdyby znal nazwisko panienskie
    matki + pesel, moglby porozrabiac :)
    Tak samo kolega, ktory przyjal przesylke jak mnie nie bylo w domu :)))

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-01 22:00:15
    Temat: Re: LG tak jakos dziwnie
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Dzisiaj aktywowalem karte, a bedzie dzialac dopiero we wtorek.

    no wlasnie smiesznie to robia - ale o ile pamietam to karty Citka tez nie sa
    aktywne tego samego dnia tylko od dnia nastepnego

    > Karte i PIN dostarczaja razem - listonosz - gdyby znal nazwisko panienskie
    > matki + pesel, moglby porozrabiac :)

    oki ale za moich czasow to wysylali to poleconym ;-) wlasnie jestem na
    etapie zamykania tam konta - nie udalo mi sie go nawet wpelni aktywowac -
    PINy poprzychodzily mi krzaczkowate - niedysonentka obiecala ze wygeneruja i
    przysla mi nowe - no niestety po 2 miesiacach stracilem nadzieje i wyslalem
    pismo z prosba o zamkniecie. Zobaczymy kiedy mi je zamkna ;-)))

    --
    JaKi