  • 1. Data: 2010-02-23 20:30:09
    Temat: jednodniowe w mbanku
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    od 27go przechodzą do stałej oferty, nadal 4,5%,
    obniżyli próg do 1000 zł, więc chyba nie zebrali wiele w poprzedniej
    akcji

  • 2. Data: 2010-02-23 20:35:48
    Temat: Re: jednodniowe w mbanku
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Mariusz Tasarz"
    a.googlegroups.com

    [ciach]

    Było.

  • 3. Data: 2010-02-23 20:46:10
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On Feb 23, 9:35 pm, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "Mariusz Tasarz"news:00f791e1-42b2-459e-896b-94260da998f6@b18
    g2000vba.googlegroups.com

    > [ciach]
    >
    > Było.

    nie zauważyłem, bo pisałeś o zmianach ;)

  • 4. Data: 2010-02-23 20:51:24
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Mariusz Tasarz"
    c.googlegroups.com

    > nie zauważyłem, bo pisałeś o zmianach ;)

    niech ci będzie :)

  • 5. Data: 2010-02-23 20:59:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > od 27go przechodzą do stałej oferty, nadal 4,5%,
    > obniżyli próg do 1000 zł, więc chyba nie zebrali wiele w poprzedniej
    > akcji

    nic dziwnego - OF kosi z 5,65.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 6. Data: 2010-02-23 21:09:08
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Budzik" news:23022010.281F5965@budzik61.poznan.pl

    > nic dziwnego - OF kosi z 5,65.

    IMHO to taka oferta bardziej dla świadomego klienta, który w mBanku trzyma
    nie za wiele, ale jednocześnie coś chce z tych pieniędzy wyciągnąć przy
    okazji nie wspierając budżetu - oferta idealna dla mnie :)

  • 7. Data: 2010-02-23 21:20:05
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Nie zakładam lokat w OF, bo nigdy nie wiem kiedy mi będą potrzebne
    pieniądze.
    Taka jednodniówka jest w sam raz dla mnie - jak spłynie kasa z
    emaklera lub SFI, wrzucę na jednodniową i tak do następnej inwestycji.
    Tylko że jak znam pazerność mBanku, za kilka, kilkanaście tygodni
    obniżą %.

  • 8. Data: 2010-02-23 21:36:47
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Jacenty nadaje:
    > Nie zakładam lokat w OF, bo nigdy nie wiem kiedy mi będą potrzebne
    > pieniądze.

    A w czym problem? Lokatę z OF zawsze można zerwać.

  • 9. Data: 2010-02-23 21:41:58
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Mariusz Tasarz nadaje:
    > od 27go przechodzą do stałej oferty, nadal 4,5%,
    > obniżyli próg do 1000 zł, więc chyba nie zebrali wiele w poprzedniej
    > akcji

    Strzał we własną stopę czyli eMax+. Kto będzie lokował pieniądze na
    miesięcznej, obelkowanej lokacie 4%? Poza tym skoro pieniądze z
    jedniodniowej wracają na eMax+ to 5zł za dodatkowy przelew w miesiącu
    mogą pochłonąć zysk z lokaty.

  • 10. Data: 2010-02-23 22:38:46
    Od: orcio <o...@N...pl>

    JanKo pisze:
> [...]
    > miesięcznej, obelkowanej lokacie 4%? Poza tym skoro pieniądze z
    > jedniodniowej wracają na eMax+ to 5zł za dodatkowy przelew w miesiącu

    e tam to zagranie taktyczne zmniejszyli oprocentowanie żeby zwiększyć
    bezbelkowe depozyty na eMAX+ teraz to już 732,94zł * 4 = 2931,77zł
    /osobę ;)

    orcio