    From: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank pełnoletni
    Date: Wed, 28 Nov 2018 22:08:01 +0100

    Tak jakoś cicho przeszło, ja sam też zapomniałem...

    mBank uruchomił się 26.11.2000 - sprawdźcie sobie co to za dzień tygodnia :>
    Ktoś pamięta opisy Piotra 'pjo' jak męczył mLinki od samej północy? Ja
    nie byłem na tyle twardy - z rana poszedłem do budki telefonicznej na
    osiedlu (młodzi, było takie coś jak budka!) i gładko przeszedłem procedurę.

    Karta bankomatowa miała rok ważności. A oprocentowanie było 15,50%
    rocznie :-D

    Aha, zwykle podkreśla się "pierwszy internetowy". I tak, i nie. Pierwszy
    całkowicie internetowy - bez żadnych placówek, kiosków, niczego.
    Wszystko zdalnie. Multibank z siedzibami postał kilka lat później.
    Ale wcześniej dostęp przez komputer miały dwa banki "marmurkowe", w tym
    jeden przez modem (nie przez internet) tylko dla firm. Ciekawi wyszukają
    sobie nazwy tych banków. Oczywiście skala tej działalności to tyle co
    brudu za paznokciem. Zresztą oidp, że wtedy dostęp do internetu miało
    jakieś 10% społeczeństwa...

    --
    Alf/red/