  • 11. Data: 2017-07-25 18:30:45
    Temat: Re: mBank - opłata za kartę debetową VE za lipiec
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-24 20:07, s...@g...com pisze:

    > Daj znać co ci tam wyjdzie u mnie tez jakas oplata 6pln za karte ale kojarze ze to
    tak
    > w kratke, raz jest raz nie ma...

    Reklamacja dzisiaj rozpatrzona, a w historii widnieje +2 zł jako zwrot
    opłaty za używanie karty. Dlatego jeśi nie wykonałeś 5-ciu operacji
    kartowych w czerwcu a pobrali Tobie 6 zł to reklamuj.

    Może liczą, że niektórzy się nie kapną i ta opłata zasili extra budżet
    banku. No chyba, że zrobili automatycznie korektę kwoty opłaty i salda
    na rachunku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2017-07-25 19:54:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości

> [...]
    >operacji kartowych w czerwcu a pobrali Tobie 6 zł to reklamuj.

    >Może liczą, że niektórzy się nie kapną i ta opłata zasili extra

    troche watpie.
    Albo przypadkowy blad programisty, albo sami sie pogubili w swojej
    tabeli, ktora przeciez co miesiac zmieniana :-)

    Ta data naliczenia tez mnie troche dziwi - kiedy Ci przysylaja wyciag
    na e-maila ?
    Mnie 4-go, i to bylby dobry moment na naliczenie oplaty ... czy jest
    ryzyko, ze nie wszystko splynie ?

    Szczegolnie po niedawnych zmianach, gdy liczy sie data operacji, a nie
    ksiegowania...

    J.

  • 13. Data: 2017-07-27 02:20:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-25 19:54, J.F. pisze:

> [...]
    > ryzyko, ze nie wszystko splynie ?
    >
    > Szczegolnie po niedawnych zmianach, gdy liczy sie data operacji, a nie

    Data operacji - 20 lipca, księgowania - dzień później, 21-go. Zwrot
    nastąpił z datą wsteczną, 20, czy 21-go - nie pamiętam teraz.

    Zestawienia operacji mailem nie otrzymuję - nie mam tego ustawionego w
    ich systemie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/