  • Data: 2002-03-05 18:59:59
    Temat: [mBank] mBankTXT i Opera - to se ne da?
    Od: Madziak <w...@f...e.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    MbankTXT nie potrafi poprawnie współpracować z moją przeglądarką.
    Czy jest jakaś nakładka na mBankTXT tak aby wszystko u mnie chodziło jak
    należy? Albo czy da się np. skopiować przelew, wkleić go do notatnika
    oraz poustawiać dane jak należy, tak ażeby później mBankTXT sobie z tym
    poradził?
    Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    P.S. Przesiadka na IE nie wchodzi w gre - nie jestem na bieżąco w
    łataniu jej dziur.

    --
    pozdrawiam Madziak