  • 11. Data: 2002-02-04 14:52:11
    Temat: Re: mBank - lepperiada:-(((
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Feb 2002 12:22:26 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Przypomnij sobie jak reklamowano mBank?!?
    >Jak przekonywano, ze jest zupelnie inny od marmurkow - w koncu ma takie male
    >koszty prowadzenia!
    >Ludzie na to poszli.

    Tak reklamowano Yntelusia...

    >I teraz nadszedl dzien weryfikacji. Zalozen i twardego rachunku
    >ekonomicznego.
    >Nie spelnil zalozen, nakrecil ludzi, ktorzy teraz poczuli sie zdradzeni.

    Ale na razie jeszcze nic się nie stało! Jedna wypowiedź jednego
    gościa, że być może wprowadzą opłaty za kartę do eMaxa. Od początku
    tak było, że miało być:
    a) eKonto podstawowe
    b) eMax -- minilokata
    Dlaczego nikt nie płacze o to, że na eMaxie funkcjonalność jest
    znikoma? Tak jest i już. Teraz chcą wyeliminować kartę do eMaxa, ale
    nadal:
    a) konto jest darmowe
    b) jest darmowa karta do jednego rachunku
    w takim LGNet masz kartę do ichniej NetLokaty czy czegóś takiego?

    Zmiany (ewentualne, planowane być może) w swojej jakości są niczym
    przy zmianach Yntelusia, który wprowadził skok jakościowy znaczny.
    Opłata za rachunek, która przychodzi w chwilach biedy? Wtedy, kiedy
    wszystko wydałem, bo akurat musiałem, Ynteluś zabiera dodatkowo?

    >Powiedz mi - czemu tak nagle obnizyl oprocentowanie, dochodzac do
    >kuriozalnej sytuacji, ze byle marmurek, niby ociezaly ma wieksze
    >oprocentowanie?

    Łoj, nie przesadzajcie! Który ma oprocentowanie efektywne 9%. Może i
    mają, ale nie ,,byle marmurek'', a ewentualnie pojedyncze przypadki.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-02-04 22:53:13
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Dlaczego nikt nie płacze o to, że na eMaxie funkcjonalność jest
    > znikoma? Tak jest i już. Teraz chcą wyeliminować kartę do eMaxa, ale

    Niech eliminują ale pod warunkiem, ze do ekonta też będzie miałat akie ładne
    delfiny. Ładny delfinek, to głowny powód zamówienia tej karty przeze mnie.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 13. Data: 2002-03-03 17:15:59
    Od: leh <l...@...pl>

    "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> skribis:

    >Od pewnego czasu na jednej z najlepszych merytorycznie grup w Polsce mozna

    wazelinka.

    >zauwazyc niepokojace zjawisko, ktore mozna najlepiej chyba okreslic jako
    >swego rodzaku lepperiade...

    potepienie.

    >Wiaze sie ono z faktem, ze pojawiaja sie czeste nawolywania do bojkotow,
    >wycofywania pieniedzy itd... z bankow internetowych.

    Przejrzelismy cie - pracujesz dla mbanku :-))

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)