  • Data: 2003-10-21 12:11:21
    Temat: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    /Aloha/

    Oto postanowilem zalozyc sobie konto w mBanku i doszedlem do sytuacji
    niemal patowej... otoz wypelnilem pieknie formularz internetowy i
    cierpliwie czekalem na oddzwonienie operatora. Po tygodniu (!) wreszcie
    zadzwonilem do mLinii - gdzie dowiedzialem sie, ze numer, ktory podalem (a
    jest to numer instytutu, w ktorym pracuje, skladajacy sie z numeru
    centrali oraz numeru wewnetrznego, ktory jednak mozna tonowo wybrac nie
    czekajac na zadna obsluge) jest zapora nie do przebycia dla mBanku.
    Oczywiscie slowa o tym nigdzie nie napisali, ze ich wspanialy system do
    oddzwaniania nie potrafi dostukac sobie 4 cyfr... Zamowilem wiec operatora
    na numer domowy (musze dodac, ze nie mialem, nie mam i nie chce miec
    komorki ;) niestety nie doczekalem sie... Dzwoniac kolejny raz na mLinie
    dowiedzialem sie znowuz, ze "oddzwonienie operatora" moze nastapic do
    dwoch dni od zgloszenia, w godzinach od 8 do 22.

    I tu sie zaczyna cale kuriozum, poniewaz prawdopodobienstwo, ze akurat
    bede w domu w tym czasie, jest niewielkie. Wlasnie dzisiaj "oddzwoniono",
    coz z tego, skoro mnie nie bylo. W takim przypadku, jak wyjasnila mi
    mLinka, moje zgloszenie idzie na koniec kolejki i... jazda od nowa. Moze
    sie wiec okazac, ze nie zaloze konta (a raczej nie dowiem sie jego
    numerow), poniewaz operatorzy beda sie z duzym prawdopodobienstwem
    "dodzwaniac" wlasnie wtedy kiedy mnie nie ma, a pod numer, pod ktorym
    jestem, mBank nie potrafi zadzwonic! Wyglada na to, ze aby zalozyc konto
    (w moim przypadku) nalezaloby przez 2 dni w godzinach 8-22 siedziec przy
    telefonie w domu (w weekendy tez nie bywam czesto... ja po prostu w domu
    spie:)

    Tak oto "technika" zabija mozliwosc otwarcia konta... :(

    wp