  • 1. Data: 2006-01-10 08:52:48
    Temat: Inkaso czeku bez posiadania konta w banku
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam,
    czy orientujecie sie czy ktorys bank przyjmuje czeki od osob nie
    posiadajacych konta (mam konto tylko w mbanku, czek wystawiony przez Bank of
    Ireland) - ewentualnie gdzie najkorzystniej go zrealizowac, czek jest na
    niska kwote (~60 eur)
    dzieki i pozdr

  • 2. Data: 2006-01-10 10:37:22
    Temat: Re: Inkaso czeku bez posiadania konta w banku
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

> [...]
    > of
    > Ireland) - ewentualnie gdzie najkorzystniej go zrealizowac, czek jest na

    BPH bierze do inkaso, koszt 1% wartosci czeku jednak nie mniej niz 10 zl

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com * www.gourl.org