  • 1. Data: 2002-01-16 12:08:05
    Temat: mBank jak burza
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Karta do eKonta przyszla w 3 dni od zamowienia :)
    Teraz jeszcze PIN

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-16 21:16:01
    Temat: Re: mBank jak burza
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Karta do eKonta przyszla w 3 dni od zamowienia :)
    > Teraz jeszcze PIN

    Przecież ona nie ma PIN-a. Ma jedynie CVC (tak się to chyba nazywa - nie
    pamiętam a nie chce mi się sięgać do szuflady :-), który nb. w większości
    sklepów jest niepotrzebny.

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 3. Data: 2002-01-16 21:29:47
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    Karta do eKonta =/= eKarta.
    Czytaj uwaznie :-)

    PGR

  • 4. Data: 2002-01-16 21:30:10
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    "Piotr Gralak" <g...@i...com> wrote in message

    > Karta do eKonta =/= eKarta.
    > Czytaj uwaznie :-)

    Ooops, chylę czoła i zwracam honor. Muszę wymienić żarówkę na mocniejszą
    ;-))

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 5. Data: 2002-01-16 21:32:31
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Wed, 16 Jan 2002 22:30:10 +0100, "Szymon Juraszczyk"
    <s...@j...com> wrote:

    > Ooops, chylę czoła i zwracam honor. Muszę wymienić żarówkę na mocniejszą
    >;-))

    Zarowke w monitorze??? :-)

    PGR

  • 6. Data: 2002-01-17 09:53:39
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Zarowke w monitorze??? :-)

    Chyba całą lampę ;-))
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-19 19:37:49
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@v...wmid.amu.edu.pl>

    W dniu Wed, 16 Jan 2002 13:08:05 +0100,
    przez AMRA zostało popełnione co następuje:
    > Karta do eKonta przyszla w 3 dni od zamowienia :)
    to się jakoś specjalnie zamawia?

    Ja w umowie zaznaczyłem że proszę o wydanie karty, ale teraz czekam.. i
    czekam...
    lista haseł jednorazowych już dawno zdążyła dojść.
    Długo będę jeszcze czekać za visą, czy lepiej się jakoś skontaktować?

    --
    Andrzej "The Undefined" Dopierała
    u...@v...amu.edu.pl

  • 8. Data: 2002-01-19 21:40:18
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    <u...@v...wmid.amu.edu.pl>.

    >to się jakoś specjalnie zamawia?

    telefonicznie. i kosztuje 20 zl.
    kolega postudiowalby regulamin albo chociaz faq mbanku... ;-)

    >Ja w umowie zaznaczyłem że proszę o wydanie karty, ale teraz czekam.. i
    >czekam...

    na vise electron. tego nie wysyla mbank.

    >lista haseł jednorazowych już dawno zdążyła dojść.
    >Długo będę jeszcze czekać za visą, czy lepiej się jakoś skontaktować?

    visa dotrze.
    ekarte najpierw musisz zamowic.
    Laik

  • 9. Data: 2002-01-20 21:57:13
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@v...wmid.amu.edu.pl>

    W dniu Sat, 19 Jan 2002 22:40:18 +0100,
    przez Laik zostało popełnione co następuje:

    > telefonicznie. i kosztuje 20 zl.
    > kolega postudiowalby regulamin albo chociaz faq mbanku... ;-)
    ależ czytałem ;)
    ale karta do ekonta to chyba nie ekarta ;)

    > na vise electron. tego nie wysyla mbank.
    własnie o tym mówię...
    jeżeli nie mbank to kto? nie znalazłem akurat tej informacji na
    stronach... ani tego kiedy to dojdzie..

    > visa dotrze.
    ale długo się na nią czeka?
    wiem że w wbk dostalem vise po jakimś tygodniu czekania...

    Pozdrowionka

  • 10. Data: 2002-01-20 22:10:29
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    <u...@v...wmid.amu.edu.pl>.
    Sun, 20 Jan 2002 22:57:13 +0100 spod palców wypsło ci się:

    >ależ czytałem ;)
    >ale karta do ekonta to chyba nie ekarta ;)

    i visa electron za free i ekarta za 20 zl sa zwiazane z ekontem.

    zlap za telefon i ich pogon. przy wypelnianiu formularza w necie nie
    zamawialem zadnej karty do zalozonego ekonta. potem przemyslalem
    sprawe i telefonicznie zadysponowalem obie. przyszly po tygodniu,
    jednak nie w kopertach mbanku. po nastepnych trzech dniach dotarly:
    pin do ve i numerek kontrolny do ekarty.

    >jeżeli nie mbank to kto? nie znalazłem akurat tej informacji na
    >stronach... ani tego kiedy to dojdzie..

    ech, wyrzucilem koperty. tam nadawca byl...
    madrzejsi dopowiedza.

    >ale długo się na nią czeka?

    czekaj, spojrze na zegarek... jest po dwudziestej trzeciej...
    niedziela...
    wiem - w przyszlym tygodniu!

    >wiem że w wbk dostalem vise po jakimś tygodniu czekania...

    a pinu nie masz do dzis ;-)

    >Pozdrowionka

    rownie serdeczne.
    Laik