  • 11. Data: 2020-06-02 20:11:34
    Temat: Re: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > O (baczność) Mistrzu Mazurze (spocznij) z elki PW krążyła wśród studentów taka
    legenda, że swego czasu znalazł błąd w K6 czy K7 i napisał o tym do AMD. Oni mu
    SOA#1, więc wkurzony (baczność) Mistrz Mazur (spocznij) napisał program ten błąd
    uwidaczniający. AMD od razu zmieniło zdanie i zaproponowało współpracę, ale
    (baczność) Mistrz Mazur (spocznij) odmówił - nie dlatego, że był obrażony, tylko juź
    mu czasu nie starczało.

    U mnie też była kwestia czasu.
    Ja od 'zawsze' bardzo wolno czytam (za to niezwykle dokładnie).

    Jak sobie wyobraziłem, że będą mi przysyłać ileś tam norm do
    'przeczytania' to co mam bez czytania odsyłąć, że jest OK i brać kasę -
    nie potrafię tak. Ale w tym momencie wyjaśniło mi się, jak zapewne
    doszło do tego co miałem ileś lat wcześniej z pierwszą zakupioną przez
    nas normą od EMC.

    Czytam i czytam i zrozumieć nie idzie.
    To napisałem maila do odpowiedniego komitetu mniej więcej w tym sensie,
    że tam musi być coś źle przetłumaczone bo ja nie mogę zrozumieć.
    Podałem też przykład warunków, które przy opisanym w normie sposobie
    wyciągania wniosków prowadzą do absurdu.
    Tego samego dnia dostałem odpowiedź, że 'nie może być' bo to wielu
    specjalistów (na pewno lepszych ode mnie) weryfikowało. I gość podał
    inny przykład (podobny do mojego) ale nie umiał zastosować dokładnie
    tego co było napisane i jemu się wydawało, że jest dobrze.
    Ale na szczęście przysłał mi odpowiedni fragment w oryginale.
    Tam było jedno, wielokrotnie złożone, zdanie niesamowicie długie (na 4
    czy 5 linijek). Sedno angielskiej konstrukcji było chyba takie.
    Something is as..... provieded that..... unless not....
    To chyba tę konstrukcję źle przetłumaczyli (odwracając jej logikę), ale
    ona była zmieszana z innymi w tym jednym zdaniu.
    No to mu napisałem, gdzie dokładnie jest pomylone i jak powinno być.
    I dwa tygodnie ciszy.
    Potem, że gość był na urlopie (dziwne - był przełom marzec/kwiecień) i
    dlatego dopiero teraz, ale napisał, że mam rację i poprawią.

    Po jakimś czasie napisałem, że jak poprawili to może mogliby mi przysłać
    za darmo poprawiony egzemplarz i dostałem.

    Znacznie mniejszy sukces osiągnąłem w 2014 pisząc (już nie pierwszy raz)
    do TI, że mają błędy w kartach katalogowych. Stanęło na tym, że gość
    który ze mną korespondował skierował 9 kat katalogowych do poprawki. Już
    myślałem, że poprawią wszystkie błędy obliczeniowe jakie im wytknąłem.
    Ale nie. Jak za jakiś czas pobrałem sobie nowe wersje kart to jedyne co
    zrobili to we wszystkich mniej więcej w połowie wstawili akapit, że do
    tego miejsca to są dane techniczne za które TI bierze odpowiedzialność,
    a dalej to przykłady, które jak ktoś się chce na nich opierać to niech
    sobie sam przeliczy :(

    Moja misja "poprawiania świata' odbija się od współczesnej niedbałości o
    rzetelność informacji.
    P.G.

  • 12. Data: 2020-06-04 22:34:18
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2020-06-01 o 14:45, Piotr Gałka pisze:

    > Czy ktoś widział gdzieś tę listę wybranych odbiorców? A jeśli tak, to
    > czy może podzielić się informacją jak do niej dotrzeć.

    Ja nie widziałem, choć łudzę się że to błąd i niedługo wróci,
    bo definiowanie ulubionych działa dalej.
    A może po prostu przebudową interfejsu zajmuje się ktoś
    komu do głowy nie przyszło że może on służyć do robienia
    przelewów?

  • 13. Data: 2020-06-05 12:52:28
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-04 o 22:34, MarcinF pisze:

> [...]
    > A może po prostu przebudową interfejsu zajmuje się ktoś
    > komu do głowy nie przyszło że może on służyć do robienia

    Coraz częściej wydaje mi się, że interfejsy służą do wszystkiego tylko
    nie do tego do czego powinny w pierwszej kolejności.
    P.G.

  • 14. Data: 2020-06-06 19:52:59
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-06-01, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Ostatnio zniknęła mi lista wybranych odbiorców. Od dawna korzystałem
    > tylko z tej listy i wszystkie przelewy robiło mi się szybko.

    I lista wróciła.
    Płatności > Ulubieni odbiorcy

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 15. Data: 2020-06-06 22:49:08
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    > I lista wróciła.
    > Płatności > Ulubieni odbiorcy

    Szkoda tylko że w tym nowym prostszym i szybszym interfejsie
    potrzeba 2 kliknięć żeby ją zobaczyć.

  • 16. Data: 2020-06-07 15:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W sklepie to ma sens - obejrzysz inne polki, moze cos kupisz :-)

    Z jednym "ale" - ja do takich sklepów nie chodze gdzie mi przestawiaja
    polki czesciej niz raz na 2 lata.
    Gubie sie :)

    > IMO - nie to im przyswieca.
    > Ale widac - chca cos zmieniac. Moze dla samej zmiany, moze dla
    > nagrody.

    Od czasu jak wprowadzili ten nowy interfejs to przestałem szukac.
    Wchodze w historie i robię: ponow przelew.
    Minus jest taki ze kazdy przelew musze potwierdzic smsem, plus taki ze
    nie musze szukac co znowu zmienili z odbiorcami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 17. Data: 2020-06-07 17:49:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

> [...]
    > Minus jest taki ze kazdy przelew musze potwierdzic smsem, plus taki ze
    > nie musze szukac co znowu zmienili z odbiorcami.

    Minusem jest także to, że dałoby się zmienić w trakcie numer konta.
    Pewnie wymagałoby to nieco pracy.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 18. Data: 2020-06-07 19:36:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 07 Jun 2020 13:00:01 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Z jednym "ale" - ja do takich sklepów nie chodze gdzie mi przestawiaja
    > polki czesciej niz raz na 2 lata.
    > Gubie sie :)

    No i co - pojedziesz 5km dalej ?
    A tam tez przestawiaja :-)

    J.

  • 19. Data: 2020-06-08 15:41:20
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > I lista wróciła.
    > Płatności > Ulubieni odbiorcy

    Ktoś nas tu śledzi? :)

    Kiedyś myślałem, że Usenet nie ma absolutnie nic wspólnego z reklamami.
    Ale niedawno na p.m.e napisałem coś, co dotyczyło i TI (Texas
    Instruments) i DCDC (przetwornice impulsowe) i EMC (kompatybilność
    elektromagnetyczna).

    I za jakiś czas na www.wp.pl między oglądanymi tekstami pojawił mi się
    fragment noty aplikacyjnej TI dotyczący EMC w DCDC.
    Przypadek?
    P.G.

  • 20. Data: 2020-06-08 15:42:40
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-06 o 22:49, MarcinF pisze:

    > Szkoda tylko że w tym nowym prostszym i szybszym interfejsie
    > potrzeba 2 kliknięć żeby ją zobaczyć.

    Ktoś obiecywał, że prostszy i szybszy ?
    P.G.