  • 1. Data: 2012-12-13 21:27:46
    Temat: [mBank] Zwrot opłaty za KK
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    Jaka jest obecnie praktyka mBanku w kwestii zwrotu (lub braku
    obciążenia) opłaty rocznej za kartę kredytową (Visa), po spełnieniu
    warunków do zwolnienia?

    Naliczają i zwracają, czy po prostu nie naliczają?

    Wydawało mi się, że któreś niedawne (tj. z tego roku) zmiany
    skomentowane były tym, że w przypadku spełnienia warunków opłata nie
    będzie pobierana (kiedyś chyba była pobierana i zwracana).

    Tak samo też interpretuję TOiP - "opłata nie będzie pobrana".

    Tymczasem u mnie naliczyli.

    Oczywiście złożyłem reklamację. Dźiś pojawiła się transakcja "Zwrot
    opłaty za kartę".

    Odpowiedzi na reklamację nie otrzymałem (pewnie przyjdzie kiedyś
    s-mailem), toteż zastanawiam się czy to zwykła praktyka (naliczamy,
    zwracamy), czy jednak efekt reklamacji.

    --
    Jacek Politowski