    From: "G.R." <g...@p...WYYTNIJJTOO.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank + Inteligo ( okiem laika )
    Date: Fri, 18 May 2007 16:22:51 +0200

    Witam

    Rozejrzalem sie troche po grupie i uznalem, ze warto zmienic dotychczasowe
    konto w PKO na tansze konto internetowe. Po namysle wybralem dwa konta:
    mBank i Inteligo. Sugerowalem sie tym, ze mBank jest najczesciej spotykanem
    kontem na allegro, zas zaraz po nim jest Inteligo. Co wiecej, mam blisko do
    PKO wiec jakakolwiek wplata na konto nie obciazala by nadmiernie mojego
    czasu. Niemniej wazna byla tez nieregularnosc i wysokosc wplat koniecznych
    do utrzymania konta. Biorac to wszystko pod uwage takie polaczenie kont jest
    dla mnie bardzo atrakcyjne.
    Tylko czy aby na pewno nie ma lepszego polaczenia albo wogole lepszego konta
    internetowego w innym banku ? Interesuje mnie bowiem tylko konto internetowe
    dajace mozliwosc swobodnego kupowania przedmiotow i uslug na calym swiecie
    przy jednoczesnym jak najnizszym koszcie utrzymania i przelewow.

    I tu mam kolejne pytanie. Czy lepiej brac karte w Inteligo czy w mBanku ?
    Szperanie po roznych stronach dotyczacych kont i kart kredytowych
    spowodowalo tylko zawrot glowy poniewaz Inteligo oferuje karte Visa Elektron
    do kupowania towarow i uslug w necie zas mBan oferuje swoim klientom taka
    sama karte do platnosci bezgotowkowych i wyplat z bankomatow. O ile dobrze
    rozumiem to sa dwie odrebne rzeczy wiec jak to jest ?
    No i jest jeszcze ekarta mBanku. Czy zasilajac ja z konta w zlotowkach moge
    robic zakupy w sklepach zagranicznych ? To samo pytanie dotyczy rowniez kart
    Visa Elektron. Gdzies czytalem, ze do takich zakupow lepiej uzywac mBanku.
    Mozna prosic o skrotowe opisanie co i jak ?

    Przepraszam, ze pytam o tak podstawowe sprawy ale dotychczas nie
    interesowalem sie tym nawet w podstawowym stopniu i nie bardzo wiem jak sie
    to je.

    Pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc.
    G.R.