  • 31. Data: 2003-12-02 17:42:49
    Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zapomniałem dodać, że zamówiłem równocześnie 2 listy haseł jednorazowych
    (mają
    > kolejne numery), a mimo to przyszły w osobnych kopertach - czyli
    niepotrzebnie
    > mBank zmarnował kopertę i $ na opłatę pocztową. No i jak ma przynosić zyski,
    > skoro tak postępuje?

    Zdziwisz się, ale tak jest taniej!!!
    Proces wysyłki jest automatyczny, (kilka tys.kopert dziennie)
    maszyna zapewne nie potrafi spakować 2 list do jednej koperty,
    a gdyby potrafiła byłaby zapewne znacznie droższa
    (bardziej niż te koperty i znaczki, które potrafiłaby zaoszczędzić).
    O kosztach jakiejkolwiek ręcznej roboty już nie wspomnę.
    (ATPO im mniej ludzi pracuje przy 'tajnej robocie' tym bezpieczniej)

  • 32. Data: 2003-12-02 17:53:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. wrote:
    [....]

> [...]
    > a gdyby potrafiła byłaby zapewne znacznie droższa
    > (bardziej niż te koperty i znaczki, które potrafiłaby zaoszczędzić).
    Oj nie byłbym wcale taki pewien, czy by się nie opłaciło. W Niemczech
    jakieś centrum szkoleniowe kupiło właśnie taka droższą, która potrafiła
    sortować, i następnie wszystkie listy do jednego klienta wieczorem
    lądowały w jednej kopercie. Zwróciło się to po (zdaje się) 3 latach.

    KJ

  • 33. Data: 2003-12-02 18:50:57
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > sortować, i następnie wszystkie listy do jednego klienta wieczorem
    > lądowały w jednej kopercie. Zwróciło się to po (zdaje się) 3 latach.

    No tak, ale ta już jest i jeszcze pewnie się nie zamortyzowała,
    może pomyślą o następnej ... za parę lat?

  • 34. Data: 2003-12-03 11:51:41
    Od: "PSOLS" <p...@p...onet.pl>

    >No tak, ale ta już jest i jeszcze pewnie się nie zamortyzowała,
    >może pomyślą o następnej ... za parę lat?

    Ale czy koniecznie trzeba inwestować w maszynę do sortowania korespondencji? A
    może wystarczyłoby pomyśleć o tym, jak wygenerować kilka list haseł
    jednorazowych na papierze ciągłym i zaopatrzyć je w jeden adres wysyłkowy -
    wtedy maszyna sortująca mogłaby pozostać bez zmian.

    PSOLS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 35. Data: 2003-12-03 12:41:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    PSOLS wrote:
    [...]

> [...]
    > jednorazowych na papierze ciągłym i zaopatrzyć je w jeden adres wysyłkowy -
    > wtedy maszyna sortująca mogłaby pozostać bez zmian.

    Oj. _TO_ chyba jest bardzo zły pomysł.

    KJ