  • 1. Data: 2009-08-29 20:20:57
    Temat: mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Tak czekam i czekam aż dojdą te wysłane z mBanku przelewy. Pewnie
    bank odbiorcy zwleka z zaksięgowaniem. Ale sprawdzam w operacjach
    zaplanowanych i co widzę? Że wysłane... wróć... wypisane w piątek
    28.sierpnia ok. 14-tej przelewy są tam z datą planowanego wykonania
    na 31.sierpnia, poniedziałek.
    Nie mam konta od wczoraj, ale dopiero teraz zainteresowałem się
    przyczyną tak długiego wędrowania pieniążków. I może być z tego
    kuku. Ku... ku... ...ć :-(

    Powrót do przeszłości? Teraz panienka z okienka musi ręcznie wypisać
    przelew? To ja dziękuję za taki bank. Ale mnie zdenerwowali.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 2. Data: 2009-08-29 20:29:52
    Temat: Re: mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 29.08.09 22:20, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    >
    > Powrót do przeszłości? Teraz panienka z okienka musi ręcznie wypisać
    > przelew? To ja dziękuję za taki bank. Ale mnie zdenerwowali.

    TO elementarne Watsonie.
    www.money.pl/elixir

    I nastała jasność...

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-08-29 20:32:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Powrót do przeszłości? Teraz panienka z okienka musi ręcznie wypisać
    > przelew? To ja dziękuję za taki bank. Ale mnie zdenerwowali.

    Ogólnie rzecz biorąc to jesteś dość spektakularnym przypadkiem, skoro masz
    ten rachunek długo i nie zwróciłeś uwagi, że III Elixir z mBanku wychodzi o
    13:30. :)

  • 4. Data: 2009-08-29 20:33:07
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    >
    > Powrót do przeszłości? Teraz panienka z okienka musi ręcznie
    > wypisać przelew? To ja dziękuję za taki bank. Ale mnie

    Witam

    Proponuję zapoznać się z zagadnieniem "sesje elixir" oraz
    tym kiedy odbywa się ostatnia normalna(nieZUSowska) sesja
    WYCHODZĄCA w mBanku.

    Zgodnie z tym: http://www.money.pl/banki/elixir/ (jeśli
    tej stronie nie ufasz - polecam alternatywnie odnośnik:
    http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=11 oraz
    pytanie
    "W jakich godzinach odbywają się sesje wychodzące i
    przychodzące w mBanku?"

    ostatnim momentem na wysłanie pieniędzy "do gdzieś" z
    mBanku była 13.25/13.30 Bez żadnej gwarancji że bank
    "odbierający" raczyłby ten przelew zaksięgować.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert

  • 5. Data: 2009-08-29 20:35:29
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    >
    > Powrót do przeszłości? Teraz panienka z okienka musi ręcznie wypisać
    > przelew? To ja dziękuję za taki bank. Ale mnie zdenerwowali.

    www.money.pl/banki/elixir

    I nastała jasność...

    --
    Pete

  • 6. Data: 2009-08-29 20:45:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h7c34q$htk$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Ogólnie rzecz biorąc to jesteś dość spektakularnym przypadkiem

    Kolega już to udowodnił w dyskusjach prowadzonych w innych tematach :) No
    ale to już nie nasza brożunia :)

  • 7. Data: 2009-08-29 20:45:46
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Zbynek Ltd." news:h7c2j8$52m$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    http://www.money.pl/banki/elixir/

    To wszystko w tym temacie.

  • 8. Data: 2009-08-29 20:48:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Pete" news:h7c3ea$9kj$3@news.dialog.net.pl

    > TO elementarne Watsonie.
    > www.money.pl/banki/elixir
    > I nastała jasność...

    Wierzysz w to, że nastanie? :)

  • 9. Data: 2009-08-29 20:57:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 29.08.09 22:48, Valdi.Pavlack pisze:
    > "Pete" news:h7c3ea$9kj$3@news.dialog.net.pl

    > Wierzysz w to, że nastanie? :)

    Jeśli nie teraz, to może w następnym pokoleniu ;)

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-08-29 21:14:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Pete" news:h7c4mn$an3$1@news.dialog.net.pl

    > Jeśli nie teraz, to może w następnym pokoleniu ;)

    No a jak geny po ojcu odziedziczą to znowu będzie ciemność... ;)