  • 1. Data: 2002-02-19 07:57:31
    Temat: m-Cafe na SGHu
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://akson.sgh.waw.pl/~polkos/CyberCafe/

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz
    Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl

  • 2. Data: 2002-02-20 01:56:50
    Temat: Re: m-Cafe na SGHu
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4t0ga$b8r$...@s...icm.edu.pl...
    > http://akson.sgh.waw.pl/~polkos/CyberCafe/

    Ta kefejka to pierwotnie miala ruszyc od pazdziernika.... A na uczelni
    mowilo sie o nie juz na wiosne (oczywiscie zeszla)

    > Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl

    No i juz wiem skad Cie kojarze.

    milego dnia

    Kroko

  • 3. Data: 2002-02-20 08:33:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No i juz wiem skad Cie kojarze.

    Bardzo zle??? :)

  • 4. Data: 2002-02-24 22:39:51
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Witam,

    > Bardzo zle??? :)

    Dokladnie nie chodzi o Egipt lecz o sam podpis. Pamietam go z listy
    polityka-l. I az mi sie lezka w oku akrecila jak sobie ja przypomnialem.
    Do egiptu to bym naprawde chcial popjechac...

    Kroko

  • 5. Data: 2002-02-25 11:15:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dokladnie nie chodzi o Egipt lecz o sam podpis. Pamietam go z listy
    > polityka-l. I az mi sie lezka w oku akrecila jak sobie ja przypomnialem.
    > Do egiptu to bym naprawde chcial popjechac...

    aaaaach - istotnie - ale to bylo ho ho ho temu :)

  • 6. Data: 2002-02-26 09:59:29
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > aaaaach - istotnie - ale to bylo ho ho ho temu :)

    A ja nadal pamietam rysunek kolo relacji z podrozy w Maglu... To chyba
    wlasnie Krokodyl relacjonowal te luksusowa podroz.