  • 1. Data: 2011-11-29 12:26:37
    Temat: lokata Freedom w Open Finance - zrywanie
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam
    Teoretycznie mogę wypłacić do 50% środków lokaty bez utraty odsetek.
    Ktoś to testował? Działa?
    Jak to zrobić? W serwisie internetowym jest tylko opcja zrywania.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2011-11-29 12:34:43
    Temat: Re: lokata Freedom w Open Finance - zrywanie
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    Zyga <z...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Teoretycznie mogę wypłacić do 50% środków lokaty bez utraty odsetek.
    > Ktoś to testował? Działa?
    > Jak to zrobić? W serwisie internetowym jest tylko opcja zrywania.

    Jeśli dobrze pamiętam to były dwa rodzaje tego typu lokat, jedna miała być
    zrywalna w necie dodatkowym przyciskiem, a drugą miało się zrywać przyciskiem
    zerwij i miał ktoś oddzwaniać. Niestety nie zarchiwizowałem akurat tych
    regulaminów, bo nie zakładałem tych dziwolągów.

  • 3. Data: 2011-11-29 12:39:58
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-11-29 13:34, Konfabulator pisze:
> [...]
    > zerwij i miał ktoś oddzwaniać. Niestety nie zarchiwizowałem akurat tych
    > regulaminów, bo nie zakładałem tych dziwolągów.

    Dzięki, zadzwonię na partyline w takim razie.

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2011-11-29 12:40:46
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    Konfabulator <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Moim zdaniem trzeba klinąć zerwij przez net i czekać na telefon, info niżej.

    Znalazłem regulamin na ich stronie:

    http://www.getinonline.pl/egetin/doc/lokata_freedom.
    pdf

    Z regulaminu:

    Klient ma możliwość złożenia w dowolnym momencie trwania okresu umownego
    Lokaty dyspozycji wypłaty części środków z Lokaty. W takim przypadku część
    kwoty Lokaty, której dotyczy dyspozycja, jest wypłacana Klientowi, a pozostała
    część kwoty Lokaty jest dalej przechowywana przez Bank do końca okresu
    umownego. Jeżeli dyspozycja zerwania Lokaty składana przez Klienta lub wiele
    takich dyspozycji łącznie, składanych przez Klienta w okresie trwania okresu
    umownego Lokaty, dotyczy ponad 50% kwoty Lokaty, zerwanie następuje z utratą
    należnych odsetek. Jeżeli dyspozycja zerwania Lokaty składana przez Klienta
    lub wiele takich dyspozycji łącznie, składanych przez Klienta w okresie
    trwania okresu umownego Lokaty dotyczy 50% kwoty Lokaty lub mniej, Klient
    otrzyma 100% odsetek należnych za okres przechowywania przez Bank części
    Lokaty, która zostaje zerwana. W przypadku zerwania Lokaty w pełnej kwocie
    następuje utrata całości naliczonych przez Bank odsetek.
    Bank zastrzega sobie możliwość realizacji dyspozycji zerwania Lokaty w dniu
    roboczym następującym po dniu jej złożenia. Każda dyspozycja zerwania Lokaty
    przed jej realizacją przez Bank, jest potwierdzana telefonicznie przez
    Konsultanta Centrum Obsługi Klienta.

  • 5. Data: 2011-11-29 12:56:53
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-11-29 13:40, Konfabulator pisze:
    > Konfabulator<k...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    >
    > Moim zdaniem trzeba klinąć zerwij przez net i czekać na telefon, info niżej.

    Zadzwoniłem i zerwałem. Twierdzą że w 24h wykonają dyspozycję. Zobaczymy.

    > Znalazłem regulamin na ich stronie:
    >
    > http://www.getinonline.pl/egetin/doc/lokata_freedom.
    pdf

    dzięki

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2011-11-29 13:23:47
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Ja zadzwoniłem, powiedziałem, ile ma zostać (do 50 proc), następnego
    dnia miałem na koncie różnicę.

    Michał

  • 7. Data: 2011-12-01 07:24:33
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-11-29 14:23, michalp pisze:
    > Ja zadzwoniłem, powiedziałem, ile ma zostać (do 50 proc), następnego
    > dnia miałem na koncie różnicę.

    A ja dzwonię, mówię ile ma zostać, i po dwóch dniach lokaty są nadal
    aktywne. Dzwonię na partyline i pytam o co chodzi. Dyspozycja
    rzeczywiście złożona dwa dni temu, lokaty rzeczywiście nadal aktywne.
    Bardzo Pana przepraszamy.

    Dla mnie to jakaś paranoja.
    Zyga

  • 8. Data: 2011-12-04 11:43:27
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zyga <z...@w...pl> wrote on 2011-12-01_8:24

> [...]
    > Dyspozycja rzeczywiście złożona dwa dni temu, lokaty rzeczywiście
    > nadal aktywne. Bardzo Pana przepraszamy.

    To nie jest paranoja. To są oszukańcze praktyki banków. Trzeba
    pisać skargi do KNF. Co prawda w przypadku konkretnego banku nie
    powoduje to sankcji (ale bank bywa "odpytywany" o konkretną
    sprawę), jednak w "większej masie" stwarza podstawę do zaleceń.

    witrak()