  • 1. Data: 2011-11-29 09:22:41
    Temat: Konto prywatne i małej firmy - gdzie?
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Witam,

    chcę się rozstać z aktualnym bankiem (PKO BP) i szukam czegoś nowego -
    konta dla mojej małej firmy i prywatnego. Nie chcę, aby to był bank
    zupełnie wirtualny - czasem chcę mieć możliwość zajrzenia do oddziału
    (wystarczy w większym mieście), jak na przykład teraz - chcę pojechać
    i po godzinie wyjść z umowami i numerami kont. Oferty lokat na
    początek na razie mnie nie interesują. Zachęcająco wyglądały reklamy
    Idea Bank dla małych przedsiębiorców, ale muszę mieć możliwość
    szybkich płatności typu PayU, a widzę, że oni tego nie obsługują.
    Oczywiście najlepiej, aby było jak najtaniej. O obsłudze konta przez
    internet chyba już nie muszę wspominać...

    Będę wdzięczny za sugestie.

    Wasze zdrowie!
    Technolog

    PS. Reklama z miniratką i lampą była jeszcze śmieszna. Tarzanie się w
    płatkach róż jako nawiązanie do American Beauty również. Ale tarzanie
    się Majewskiego przebranego za kobietę w styropianie za moje pieniądze
    to już dla mnie za wiele. Możecie nazwać mnie małostkowym, decyzja
    podjęta.

  • 2. Data: 2011-11-29 19:46:24
    Temat: Re: Konto prywatne i małej firmy - gdzie?
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

[...]

    To nie jest reklama:
    Bo jak można reklamować kulawe działałanie :)... Citi osobiste +
    oszczędnościowe + KK + firmowe. Wiem wiem szalony jestem tym bardziej, że po
    10 latach okazało się że firmowe w citi to nie każdy ot tak z ulicy i na
    dodatek w 15 min wychodząc z plastikiem dostaje! Oj nie! tak tydzień, a moze
    i 2 trwa weryfikacja i uruchomienie... a już jak broń Cię wpisałeś
    jubilerstwo w PKD to trzeba się tłumaczyć eh.....
    Ale za to w sumie tanio, a nawet bardzo i wszystko w 1 panelu widoczne.
    I wisienek to tam nie ma jakoś specjalnie ;).
    Wieczorne przetwarzanie danch też potrafi dobić. (jest ciut lepiej niż było
    ale i tak daleko im)

    Niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu jeśli strzelam sobie w stopę :)

[...]

    Czsem różne drobnostki decydują o ważniejszych rzeczach ;)

    Robak

  • 3. Data: 2011-11-29 22:00:10
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
    Witam,

    > Zachęcająco wyglądały reklamy
    >Idea Bank dla małych przedsiębiorców, ale muszę mieć możliwość
    >szybkich płatności typu PayU, a widzę, że oni tego nie obsługują.

    A PayU nie mozna przypadkiem ozenic z KK tak jak PayPala ?