  • 21. Data: 2007-03-06 17:34:19
    Temat: Re: kupic mieszkanie
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Mar 2007 23:25:09 +0100, Bartosz 'bart' Nowakowski
    <b...@h...net> wklepał(-a):

    >Ja powiem tak. Weź sobie kartkę papieru i ołówek podziel na pół i wypisz
    >wszystkie za i przeciw i zadecyduj razem ze swoją dziewczyną. Bo nie
    >wyobrażam sobie, że chcesz tu od nas usłyszeć rady, której posłuchasz,
    >nie tędy droga. To musi być Twoja decyzja i nie rób tego błędu aby ktoś
    >decydował za Ciebie. Tak to widzę. Poza tym ładne mieszkanie, blisko
    >sklep, duże nowoczesne miasto to jeszcze nie wszystko, skoro nie
    >będziesz miał w nim wielu znajomych itd itp - na to przede wszystkim
    >zwróciłbym uwagę. Tak jak wspomniałem kartka i ołówek może zdziałać cuda! ;)

    Warto jeszcze na tej kartce zrobić coś o czym zapomina wielu kredytobiorców. Tj.
    rozpisać sobie tzw. negatywne warianty, choćby wzrost raty kredytu o 20%, brak
    pracy przez kilka miesięcy, długotrwała choroba itp. No i zastanowić się, co da
    się zrobić w takiej sytuacji i jak się przed tym zabezpieczyć.

  • 22. Data: 2007-03-06 20:21:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    TMK <t...@e...pl> writes:

    > (dodatkowo pewnie za parę lat przewalutują nas na euro - znów spread).

    Tu akurat wyjatkowo bedzie bez spreadu. Z tym ze nie wiadomo kiedy
    i w ogole czy.
    --
    Krzysztof Halasa