  • 1. Data: 2007-11-11 18:38:19
    Temat: Jak się nalicza punkty 5Plus na KK Citi Plus
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    SUMA miesięczna transakcji dzielona przez 5
    czy
    KAŻDA transakcja dzielona przez 5

    Pozdrowienia
    --
    Slawek

  • 2. Data: 2007-11-11 19:03:38
    Temat: Re: Jak się nalicza punkty 5Plus na KK Citi Plus
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Slavekk napisał(a):

    > SUMA miesięczna transakcji dzielona przez 5
    > czy
    > KAŻDA transakcja dzielona przez 5

    Suma. Punkty są podliczane na końcowym wyciągu, a nie na pojedynczych
    transakcjach.

    --
    Wojciech Bancer

  • 3. Data: 2007-11-11 20:17:58
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Suma. Punkty są podliczane na końcowym wyciągu, a nie na pojedynczych
    > transakcjach.

    dziwne bo w wersji Citi BP to jest wariant drugi
    czyli transakcja /5 i liczba calkowita z dzielenia idzie na konto punktow
    BP

  • 4. Data: 2007-11-11 20:48:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lis, 21:17, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > dziwne bo w wersji Citi BP to jest wariant drugi
    > czyli transakcja /5 i liczba calkowita z dzielenia idzie na konto punktow
    > BP

    Widocznie to zalezy od umowy z partnerem karty

  • 5. Data: 2007-11-12 12:13:01
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    mile na miles&more tez ida w dniu wyciagu raz na miesiac przy karcie CitiLOT

  • 6. Data: 2007-11-12 16:16:09
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > mile na miles&more tez ida w dniu wyciagu raz na miesiac przy karcie
    > CitiLOT

    a to juz inna sprawa, dyskusja jest o formie naliczania a nie transferze

  • 7. Data: 2007-11-12 22:53:26
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > dziwne bo w wersji Citi BP to jest wariant drugi
    > czyli transakcja /5 i liczba calkowita z dzielenia idzie na konto punktow
    > BP

    Nieprawda, liczba punktów jest liczona wg wzoru:
    suma transakcji z miesiąca / 5 = 1 pkt

    czyli analogicznie jak przy 5Plus.

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek

  • 8. Data: 2007-11-13 03:46:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2007 23:53:26 +0100,
    osoba podpisana: Wilczek <w...@k...pl>
    napisała:

    > Nieprawda, liczba punktów jest liczona wg wzoru:
    > suma transakcji z miesiąca / 5 = 1 pkt

    Hm. To jak jak jest możliwe uaktualnianie na bieżąco salda punków przy
    pdglądzie BP online?
    KJ

    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 9. Data: 2007-11-13 17:32:39
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Hm. To jak jak jest możliwe uaktualnianie na bieżąco salda punków przy
    > pdglądzie BP online?

    Nie mam ostatniego wyciągu ale na poprzednim podzililem liczbe punktow
    przez 5 i wyszlo mi to co mialo wyjsc z dokladnoscia do 1 punktu.

    Chyba, ze mechanizm jest taki, ze system zaokragla tez w gore czyli
    np. transakcja za 13 zl to 3 pkt a za 12 to 2. Dla duzej ilosci transakcji
    wszystko sie wtedy zrowna.

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek

  • 10. Data: 2007-11-13 20:05:12
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wilczek <w...@k...pl> wrote:

    > Nie mam ostatniego wyciągu ale na poprzednim podzililem liczbe punktow
    > przez 5 i wyszlo mi to co mialo wyjsc z dokladnoscia do 1 punktu.

    Co niczego nie dowodzi. U mnie podzielilem i roznica jest ponad 1.5 punkta.

    a.