  • 21. Data: 2014-05-12 19:11:18
    Temat: Re: która debetówka do wypłat w bankomatach (za granicą)?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 11.05.2014 22:07, RobertS pisze:

    > dzięki za czytelne wyjaśnienie, szkoda że tylko jedna wypłata z
    > bankomatu za granicą w miesiącu jest gratis a kolejne już płatne...

    Jak więcej to tylko w EUR i karta z mbanku.

    Xenocide

  • 22. Data: 2014-05-12 23:36:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak więcej to tylko w EUR i karta z mbanku.

    a jak więcej w innych walutach np. CZK lub DKK?

    hmm
    może wymagam zbyt wiele

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2014-05-13 00:30:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 12.05.2014 23:36, RobertS pisze:

    > a jak więcej w innych walutach np. CZK lub DKK?
    >
    > hmm
    > może wymagam zbyt wiele

    No jak trzeba do innych walut niż EUR/GBP to albo kantorowa aliorowa -
    raz wypłacić więcej i tyle (albo jak pojedziesz na przełomie dwóch
    miesięcy to możesz się załapać na dwie wypłaty gratis.
    Z innych kart to chyba tylko pozostaje jakaś VISA z Getin (i chyba
    wszystkich klonów) z darmowymi wypłatami zagranicą gdzie przeliczenie
    też idzie bezpośrednio po kursie VISA.

    Xenocide

  • 24. Data: 2014-05-13 18:54:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z innych kart to chyba tylko pozostaje jakaś VISA z Getin (i chyba
    > wszystkich klonów) z darmowymi wypłatami zagranicą gdzie przeliczenie
    > też idzie bezpośrednio po kursie VISA.

    mam debetówkę z GO, ale wypłata 2% min. 10 zł...chyba to nie ta karta, o
    której piszesz

    ps
    złożyłem wniosek o Alior Kantor, ale mi odrzucili, bo...ponoć jakieś
    konto tam mam; z tym że jakiś czas temu je zamknąłem, na infolinii nic
    nie wiedzą, muszę iść do placówki i to wyjaśnić

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2014-05-13 21:16:01
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 13 May 2014 18:54:26 +0200, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >złożyłem wniosek o Alior Kantor, ale mi odrzucili, bo...ponoć jakieś
    >konto tam mam; z tym że jakiś czas temu je zamknąłem, na infolinii nic
    >nie wiedzą, muszę iść do placówki i to wyjaśnić
    Moze zamknales rachunek a nie wypowiedziales umowy ramowej? Wowczas
    dziala stary login i powinno Ci sie udac zarejestrowac do Kantora jako
    "istniejacy Klient banku".

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl