  • 1. Data: 2014-05-05 02:09:59
    Temat: Moja matka...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Co jakiś czas otzrymuje dziwne ;) m@ile... Na przyklad takie:

    ==========================

    Cześć!

    Podaję link do strony, który wcześniej
    obiecałem:

    Kilka miesięcy temu mój dobry znajomy
    pokazał mi stronę internetową, na której
    jest przedstawiona naprawdę prosta
    możliwość zarabiania pieniędzy w internecie.

    Przetestowaliśmy wspólnie i rzyczywiście
    metoda sprawdza się! Na początku nie
    mogliśmy uwierzyć, że metodą tą tak szybko
    można zarabiać poważne kwoty.

    Obecnie zarabiamy tą metodą 900-1200 Euro
    tygodniowo.

    Poznaj i korzystaj z tego:

    http://[link.popierdolony]

    Metoda ta nie zawsze jest łatwa, ale za to
    prosta, pomysłowa i dobrze można na niej
    zarabiać. Przetestuj, wypróbuj i zarabiaj
    dużo pieniędzy!

    http://[ten.sam.popierdolony.link]

    Pozdrawiam,
    Julek

    Rezygnuję

    ==========================

    To ostatnie słowo -- podlinkowane oczywiście. :)

    -=-

    Co w tym dziwnego czy złego? Spam jak każdy?...
    Ale konto mojej matki, na które ten spam przybywa
    jest prowadzone przez Krajową Izbę Doradców Podatkowych
    i raczej ;) poza tę Izbę tego konta nie wystawiam...

    Znaczy się -- moja matka nie wystawia. ;)

    -=-

    Pozwolę sobie też na upublicznienie mojej odpowiedzi...
    Znaczy -- mojej matki odpowiedzi...

    : Obecnie zarabiamy tą metodą 900-1200 Euro tygodniowo.

    O! To fajnie!! Więc podziel się ze mną swoim szczęściem!!!
    Podać Ci numer mego konta bankowego?

    LC

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'