  • 1. Data: 2002-06-01 01:22:55
    Temat: kto sie bawil eKarta z mBanku?
    Od: w...@p...onet.pl (Krzys)

    witam

    ponoc ta karta dziala jak VISA i mozna nia placic w PL i zagranicznych
    sklepach i serwisach
    ktos ja juz ma i sie nia bawil - dziala?

    dajcie znak prosze

    krzys

  • 2. Data: 2002-06-01 08:00:56
    Temat: Re: kto sie bawil eKarta z mBanku?
    Od: "Janusz Kulik" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    w...@p...onet.pl (Krzys) napisał(a):

> [...]
    > sklepach i serwisach
    > ktos ja juz ma i sie nia bawil - dziala?

    Poszukaj na http://mbank.blog.pl

    :-)
    Janusz

  • 3. Data: 2002-06-01 09:02:26
    Od: "[] RELEASE" <a...@t...pw.edu.pl>

    ja ją uzywam i jestem zadowolony,
    to jest VISA z tym, ze ograniczona do transakcji elektronicznych
    i telefonicznych (w tym sensie nie mozna jej np. przeciagnąć
    po "sankach" w sklepie)

    ta karta nie ma pinu i moze byc wykorzystywana tylko przy uzyciu
    numeru,

    za kazdym razem jak chcesz cos kupic to ladujes online z pozycji
    www, po zakupie (w trybie online zostaje sciagnieta naleznosc)

    pozdr.

    --
    [] RELEASE - Arkadiusz Kiereś

  • 4. Data: 2002-06-01 09:06:12
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    w...@p...onet.pl (Krzys) wrote in <3...@n...tpi.pl>:

    >ponoc ta karta dziala jak VISA i mozna nia placic w PL i zagranicznych
    >sklepach i serwisach
    >ktos ja juz ma i sie nia bawil - dziala?

    W Polskich (autoryzacja przez eCard) - dziala. W niektorych zagranicznych
    po prostu autoryzacji i trzeba placic normalna, wypukla karta.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2002-06-01 09:59:13
    Od: "Beri" <b...@w...pl>

    w moim przypadku zadzialala tylko raz , w pozostalych nawet prosba o
    autoryzacje nie docierala do polcard-u...
    jednym slowem jestem niezadowolony ...
    Pozdrowienia
    Beri

  • 6. Data: 2002-06-01 14:44:54
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    a czy da rade zrobic obciazenie za rachunki u operatora kom. takiej
    e-karty?

  • 7. Data: 2002-06-03 06:06:33
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    Użytkownik "Beri" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > w moim przypadku zadzialala tylko raz , w pozostalych nawet prosba o
    > autoryzacje nie docierala do polcard-u...
    > jednym slowem jestem niezadowolony ...
    Ja używałem jej kilka razy: amazon.com/co,uk, easydvd, ryanair i zawsze
    przechodziła bez najmniejszych problemów. Ważne jest by była tam złotówka w
    momencie jak po raz pierwszy system sprawdza jej wiarygodność.

    pozdrawiam