    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: krótkoterminowy kredyt na budowę
    Date: Fri, 31 Aug 2012 11:55:27 +0200

    Witam serdecznie grupę, gdyż to mój pierwszy post tutaj..

    Zamierzam rozpocząć budowę domu. Posiadam trochę gotówki, która pozwoli
    na zakup działki + kawałek budowy(powiedzmy stan surowy otwarty).
    Posiadam również obecne lokum, które chciałbym spieniężyć i z tak
    otrzymanej gotówki dokończyć budowę. Jednak pojawia się problem ponieważ
    przez pewien czas nie miał bym gdzie mieszkać.

    Czy jest możliwość uzyskania w banku takiego krótkoterminowego kredytu
    hipotecznego? Wyobrażam sobie to tak że biorę kredyt na powiedzmy
    200.000zł(wartość obecnego domu zdecydowanie przewyższa kwotę jaką bym
    chciał pożyczyć) i do czasu spieniężenia swojego obecnego lokum spłacam
    tylko odsetki od tego kredytu. Jak sprzedam dom to spłacam kapitał.
    Problem jest też taki że mogę nie mieć zdolności kredytowej do spłaty
    normalnego kredytu hipotecznego, stąd chciałbym spłacać tylko odsetki,
    bez kapitału. Wie ktoś z Was czy banki oferują takie usługi? Ma to jakąś
    swoją nazwę?