    From: "sliver" <magdalencka@@tlen.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt mieszkaniowy w Santander- dawny PTF
    Date: Wed, 22 Feb 2006 22:25:52 +0100

    Witam,

    Własnie trafiłem na oferte tego banku. Chce wziac kredyt na zakup
    mieszkania. Prowadze działalnosc gospodarcza. Nie mam wielkich
    udokumentowanych dochodów wiec pozwiedzałem sobie piekne budynki banków ale
    wszedzie słyszałem NIE.
    Trafiłem do Santandera. I tam, o dziwo, nie trzeba dokumentowac dochodów.
    Wystarczy tylko oswiadczenie kredytobiorcy. Drugi warunek to min 30% wkładu
    własnego.Oprocentowanie w CHF 3.04 %. Prowizja 1%.
    Cos moim zdaniem za ładnie i łatwo to wyglada. Ma moze ktos jakies
    doswiadczenia z tym bankiem.? Jest jakis hak?
    Dali mi umowe do zapoznania. Nigdy wczesniej nie czytałem umowy kredytowej
    ale dwa punkty mnie w niej zdziwiły.
    Po pierwsze czy normalnym jest w takich umowach ze bank nakazuje aby co rok
    do konca maja przedstawiac im złozonego w US rocznego PITA ? Czyli nawet jak
    strace dochody a bede płacił raty to i tak moga mi wypowiedziec umowe bo nie
    miałem dochodów?
    Po drugie trzeba powiadamiac bank o zaciaganiu pozyczek i kredytów. Czy to
    normalne w takich umowach?
    Jestem bardzo ciekaw opini na temat tego banku i ich kredytów.

    --
    sliver