  • 1. Data: 2006-04-01 20:09:11
    Temat: kredyt
    Od: "Janusz" <j...@w...pl>

    Proszę o pomoc.
    Mam kredyt konsolidacyjny w PKOBP zabezpieczony hopoteką (ok 45% wartości
    mieszkania) .Czy w takim wypadku mogę sie ubiegać jeszcze o np. pożyczkę
    hipoteczną np. do wartości 60% mieszkania.Czy tylko w tym samym banku czy
    można też w innym.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-04-01 21:21:33
    Temat: Re: kredyt
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > hipoteczną np. do wartości 60% mieszkania.Czy tylko w tym samym banku czy

    Inny bank nie bedzie chcial byc zabezpieczony na hipotece, na ktorej juz cos
    siedzi.
    Masz dwa wyjscia.
    1) Albo zwiekszyc pozyczke hipoteczną w aktualnym banku.
    2) Albo refinansowac kredyt konsolidacyjny w innym banku pozyczką hipoteczną
    do 60% wartosci mieszkania.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl