  • 11. Data: 2008-05-22 05:55:35
    Temat: Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:g12geg$nfu$1@news.interia.pl...

    > Po pierwsze, trzeba było pytać tutaj, zanim napisałaś list do banku. Może
    > wtedy ktoś by Ci poradził, co dokładnie pisać, żeby nie była Twoja wina
    > (np. wcale nie musiałaś "zostawiać w szatni" - mogłaś np. zostać
    > napadnięta!!!).

    Po pierwsze bredzisz. Po drugie skladanie falszywych zeznan jest karalne.
    Wsadz sobie swoje swiatle rady tam, gdzie slonce nie dochodzi.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 12. Data: 2008-05-22 07:09:09
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 22 May 2008 02:01:29 +0100, kashmiri napisał(a):

    > wcale nie musiałaś "zostawiać w szatni" - mogłaś np. zostać napadnięta!!!).

    Na poświadczeniu nieprawdy można się ładnie przejechać.

    AK

  • 13. Data: 2008-05-22 07:15:23
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> wrote in message

    > Na poświadczeniu nieprawdy można się ładnie przejechać.

    Obie strony maja troche racji. Poswiadczenie nieprawdy jest karalne. Z
    drugiej strony pomiedzy "zostawilam karte w szatni" a "karta zostala
    skradziona ze strzezonego pomieszczenia" jest zasadnicza roznica. A oba sa
    prawdziwe.

    pozdr

  • 14. Data: 2008-05-22 07:34:14
    Od: Marcin Szczygielski <m...@f...wytnij.poczta.onet.pl>

    Z pisze:
> [...]
    > drugiej strony pomiedzy "zostawilam karte w szatni" a "karta zostala
    > skradziona ze strzezonego pomieszczenia" jest zasadnicza roznica. A oba sa

    Nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi ? ;)

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2008-05-22 07:51:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Andrzej Kubiak pisze:

    > Na poświadczeniu nieprawdy można się ładnie przejechać.
    >
    > AK
    Pytanie, czy to naprawde kradziez z szatni?
    Czy szatniarz by ryzykowal jesli klient mogl po kilku minutach wrocic
    sie do szatni po karte, zeby zaplacic w restauracji? Zginela tylko karta
    czy caly portfel?

    Jesli jest pewnosc, ze to szatnia, to juz powinno byc zgloszenie
    przestepstwa na policje, przedstawienie go bankowi i w razie, gdyby bank
    nie uznal reklamacji (tutaj istotne jest chyba porownanie podpisu na
    slipie z wzorcem posiadanym przez bank) powodztwo cywilne przeciwko
    restauracji. Co prawda w szatniach jest "za przedmioty...nie
    odpowiadamy" ale sad moze miec inne zdanie.
    Ciekawe, czy bank ograniczyl sie do reklamacji, czy tez zglosil
    przestepstwo? Przeciez w przypadku pojedynczego zakupu za kilkanascie
    tysiecy, bardzo prawdopodobne jest, ze zlodziej bedzie probowal
    spieniezyc przedmiot zakupu i moze, nawet przez przypadek byc przy tym
    spisany.

  • 16. Data: 2008-05-22 07:59:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 21 May 2008 11:22:02 -0700 (PDT), m...@g...com
    wrote:

    >Raiffeisen Bank "wypiął się" i stwierdził, że nie dochowałam należytej
    >staranności przy przechowywaniu karty.
    >Reklamacja została rozpatrzona negatywnie.

    Zatrudnij prawnika.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 17. Data: 2008-05-22 08:09:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Zatrudnij prawnika.

    Chyba najrozsadniejsza wypowiedz w watku :)
    Z tym, ze chyba powinno byc "dobrego prawnika".

  • 18. Data: 2008-05-22 08:33:47
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    wrote:

    >Będąc w restauracji skradziono mi kartę kredytową, którą niestety
    >zostawiłam w portfelu w kurtce w szatni.

    pozwij restaurację

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2008-05-22 12:45:41
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    Bardzo proszę o jakiekolwiek wskazówki, jak można powlaczyć w bankiem.
    Wiem, że mogę pójść do Arbitra Bankowego, ale czy to przyniesie jakieś
    efekty ?

    Albo nie piszesz nam całej prawdy, albo bank oszalał lub szuka jelenia.
    Odpowiadasz ewentualnie tylko do wysokości 150 euro. Może bank rozumie jako
    oczywistą swoją odpowiedzialność powyżej tej kwoty i kłóci się tylko o te
    150 EUR?

    Karty Rajfiego są zawsze na podpis, więc bank nie może nawet szukać dziury w
    całym używając manewrów związanych z transakcjami pinowanymi.

    marekz

  • 20. Data: 2008-05-22 12:48:56
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

[...]

    150 EUR? Tak jak napisał kashmiri szkoda, że pojawiłaś się dopiero teraz,
    zanim napisałas coś do banku o tym "zagubieniu w szatni", z pewnością
    postąpiłaś nieoptymalnie. Ale miejmy nadzieję, że nie napisałaś tam jakichś
    bzdur. Tak czy inaczej uważam, że masz praktycznie pewność pozytywnego
    zakończenia się tej sprawy co do kwoty powyżej 150 EUR.

    Karty Rajfiego są zawsze na podpis, więc bank nie może nawet szukać dziury w
    całym używając manewrów związanych z transakcjami pinowanymi czy tam z
    chipa. A może miałaś jakies płatne ubezpieczenie tej karty dodatkowo?

    marekz