  • 1. Data: 2003-08-30 10:57:05
    Temat: konto walutowe
    Od: "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl>

    witam!
    potrzebuje zalozyc konto n aktorym moglabym przeprowadzac operacje w euro i
    funtach brytyjskich. w zwiazku ztym mam kilka pytan:
    1. czy wystarczy ze zaloze jedno konto?
    2. W jakim banku najlepiej to zrobic?
    3. Czy konto walutowe jest droższe?
    4. czy z bankomatu moge wyjmowac inną walutę niż zlotowki?
    5. Czy istnije bank który oferuje walutowe konta interenetowe ?
    z góry dzięuję za wszystkie odpowiedzi

  • 2. Data: 2003-08-30 11:22:26
    Temat: Re: konto walutowe
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bipvtg$m76$...@n...onet.pl,
    Marek Jaroszewicz <s...@p...onet.SPAMpl>:

    > 5. Czy istnije bank który oferuje walutowe konta interenetowe ?
    Multi lub Nordea - dla zlecania przelewow
    kilka innych - podglad pasywny

    > euro i funtach brytyjskich. w zwiazku ztym mam kilka pytan:
    > 1. czy wystarczy ze zaloze jedno konto?
    Na pewno beda to oddzielne rachunki, choc moga byc w jednym banku.

    > 2. W jakim banku najlepiej to zrobic?
    Multi jest chwalone, niestety nie maja GBP

    > 3. Czy konto walutowe jest droższe?
    Jesli pytasz od ROR zlotowkowego, to czesto tansze, np.
    W Multi wlasnie zniesli oplate.
    BZWBK np. 1zl/mies.

    > 4. czy z bankomatu moge wyjmowac inną walutę niż zlotowki?
    w danym kraju tak, np. w UK wyjmujesz GBP; w Polsce tylko zlotowki

    > z góry dzięuję za wszystkie odpowiedzi
    prosze :)

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 3. Data: 2003-08-30 12:05:02
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    Użytkownik "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl> napisał w
    wiadomości news:bipvtg$m76$1@news.onet.pl...
    > witam!
    > potrzebuje zalozyc konto n aktorym moglabym przeprowadzac operacje w euro
    > funtach brytyjskich. w zwiazku ztym mam kilka pytan:

    > 3. Czy konto walutowe jest droższe?

    w pekaosie biezace walutowe nie kosztuje chyba nic.
    sebastian