  • 1. Data: 2002-08-12 08:18:45
    Temat: konto walutowe
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Kochani grupowicze,

    Poradźcie mi w jakim banku są najkorzystniej prowadzone konta walutowe
    (konkretnie dolarowe). Sprawa przedstawia się następująco: co miesiąc będę
    chciała na to konto wpłacać kasę (pytanie - czy korzystniej dymać ze
    złotówkami do kantoru i je tam wymieniać i wpłacać gotówką dolary na konto,
    czy robić przelew w zł i pozwolić bankowi przewalutować - bo mam nadzieje że
    jest mozliwa taka opcja :-))). Chodzi mi głównie o warunki dostępu do
    takiego konta, składania nań dyspozycji przelewów (of course najlepiej przez
    net ....) oraz oprocentowania ...

    Z góry dziękuje za opinię

    Pozdroofka
    Kaśka

  • 2. Data: 2002-08-12 08:24:23
    Temat: Re: konto walutowe
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 12 Aug 2002 10:18:45 +0200, "Kasia" <k...@e...pl> wrote:

    >Chodzi mi głównie o warunki dostępu do
    >takiego konta, składania nań dyspozycji przelewów (of course najlepiej przez
    >net ....) oraz oprocentowania ...

    Jesli chcsz robic przelewy przez net to wybor masz raczej skromny -
    Citi i Multi.
    Najwygodniej jest oczywscie miec i ROR i rachunek walutowy dzieki
    czemu mozesz spokojnie przelewac zlotowki w obydwie strony i
    przewalutowywac kiedy trzeba. W wypadku Citi konto walutowe jest za
    darmo ale chyba musisz miec ROR (no i najslabsze na rynku
    zabezpieczenia dostepu inetowego), w Multi prowadzenie konta
    walutowego kosztuje 1zl na miesiac, RORu miec nie trzeba (ale
    oczywscie bardzo sie przyda :-)).

    Sympatyczne konto walutowe za darmo ma tez LG - podglad przez net jest
    jesli ma sie konto w LGnet (tez darmowe) ale operacji zdalnie
    wykonywac sie nie da.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-08-12 09:26:58
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wojtek Frabinski wrote in

    > Sympatyczne konto walutowe za darmo ma tez LG - podglad przez net jest
    > jesli ma sie konto w LGnet (tez darmowe) ale operacji zdalnie
    > wykonywac sie nie da.

    Jest podgląd? A %% jak się porównują z BZWBK, który tez ma walutowe za
    darmo i darmowy podgląd (czyli dostęp pasywny)?

  • 4. Data: 2002-08-12 09:47:28
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Kasia" <k...@e...pl> wrote in message news:aj7qq6$1ab$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > jest mozliwa taka opcja :-))). Chodzi mi głównie o warunki dostępu do
    > takiego konta, składania nań dyspozycji przelewów (of course najlepiej

    polecam PKOBP

    kursy walut przyzwoite (w stosunku do kantorów) - patrz na kurs dewiz a nie
    pieniędzy (www.pkobp.pl/kursy.xml)
    oprocentowanie przyzwoite
    brak opłat

    możesz dokonywać "konwersji" na walutę telefonicznie

    możesz wpłacać Elixirem złotówki - automatycznie przeliczają na walutę
    no i dużo oddziałów

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-08-12 20:22:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 12 Aug 2002 11:26:58 +0200, "Robert" <m...@w...pl>
    wrote:

    >Jest podgląd?

    Tak, ale rzeba miec ROR w LGnet

    >A %% jak się porównują z BZWBK, który tez ma walutowe za
    >darmo i darmowy podgląd (czyli dostęp pasywny)?

    chyba 0,8% na USD. Interfejs LGnetu lubie tylko zabezpieczenie do
    kitu.