  • 1. Data: 2011-02-01 21:27:56
    Temat: konto skarbonkowe- za co bank płaci
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?Witam na głównej stronie konta skarbonkowego Getin online znalazłea tylko
    lakoniczne info za co bank płaci

    http://getinonline.pl/Konto_skarbonkowe

    czy jest n to jakiś dokument rtegulamin gdzie byłyby jasno przedstawione
    zasady

    dzieki pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-01 21:30:54
    Temat: Re: konto skarbonkowe- za co bank płaci
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Anna" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > http://getinonline.pl/Konto_skarbonkowe
    >
    > czy jest n to jakiś dokument rtegulamin gdzie byłyby jasno przedstawione

    http://getinonline.pl/egetin/doc/zawiadomienie_dla_k
    lientow_posiadaczy_rachunku_oszczednosciowo_rozlicze
    niowego_konto_skarbonkowe.pdf

  • 3. Data: 2011-02-01 21:54:48
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?to znaczy że jak mam 10000 i podziele je na 10 lokat po 1000 to dostanę 1
    zł za każdą?

  • 4. Data: 2011-02-01 22:02:27
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 1 Lut, 22:54, "Anna" <a...@o...pl> wrote:
    > ?to znaczy że jak mam 10000 i podziele je na 10 lokat po 1000 to dostanę 1
    > zł za każdą?

    Tak.