  • 1. Data: 2011-02-01 17:12:06
    Temat: KK - możliwość odstąpienia
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Przy zakupach i umowach jest możliwość odstąpienia od umowy w okresie
    ok14dni.
    Czy mam też mozliwość oddania nieaktywowanej karty k. na podobnych zasadach
    (mBank)?

  • 2. Data: 2011-02-01 17:45:58
    Temat: Re: KK - możliwość odstąpienia
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 1 Lut, 18:12, "P" <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > ok14dni.
    > Czy mam też mozliwość oddania nieaktywowanej karty k. na podobnych zasadach

    Od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania karty,
    jeśli z niej nie skorzystano. Od umowy odstępujesz wysyłając do mBanku
    oświadczenie.

  • 3. Data: 2011-02-01 19:04:27
    Temat: Odp: KK - możliwość odstąpienia
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Przy zakupach i umowach jest możliwość odstąpienia od umowy w okresie ok14dni.

    gdzies cos dzwoni, ale...

    > Czy mam też mozliwość oddania nieaktywowanej karty k. na podobnych zasadach
    > (mBank)?

    a moze zaszalejesz i przeczytasz jednak umowe zanim zrobisz sobie krzywde?