  • 1. Data: 2011-02-01 09:09:46
    Temat: ubezpieczenia medyczne w kontach
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś już się skusił na pakiety medyczne w różnych kontach? Mbank i
    Multibank (AQ) mnie kuszą, w telewizji pojawiają się różne reklamy tego ....

    Czy to coś warte czy pic na wodę fotomontaż?

    p. m.

  • 2. Data: 2011-02-01 13:39:58
    Temat: Re: ubezpieczenia medyczne w kontach
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 10:09:46 +0100, mvoicem napisał(a):

    > Czy ktoś już się skusił na pakiety medyczne w różnych kontach? Mbank i
    > Multibank (AQ) mnie kuszą, w telewizji pojawiają się różne reklamy tego ....

    Lekko OT - Multibank powinien taki pakiet dołączyć do AQ Intensive -
    dopiero wtedy to konto byłoby cokolwiek warte. Bo tak to nie wiem kto z
    tego korzysta. Ma to jakieś zalety większe niż tańsze operacje w oddziale?

    > Czy to coś warte czy pic na wodę fotomontaż?

    Przeczytaj OWU ;)

    O właśnie... coś mnie przeziębienie rozkłada. Zobaczymy czy będzie okazja
    skorzystać z tego ubezpieczenia do konta Raifiego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-02-01 14:04:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-01, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    [...]

    > Lekko OT - Multibank powinien taki pakiet dołączyć do AQ Intensive -
    > dopiero wtedy to konto byłoby cokolwiek warte. Bo tak to nie wiem kto z
    > tego korzysta. Ma to jakieś zalety większe niż tańsze operacje w oddziale?

    W Intensive te ubezpieczenia są tańsze.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2011-02-01 14:24:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 14:04:55 +0000 (UTC), Wojciech Bancer napisał(a):

    > W Intensive te ubezpieczenia są tańsze.

    Tak, o całe 10zł (lub 20zł przy maksymalnym dla całej rodziny). Istne
    szaleństwo promocji ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-02-01 14:50:02
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > O właśnie... coś mnie przeziębienie rozkłada. Zobaczymy czy będzie okazja
    > skorzystać z tego ubezpieczenia do konta Raifiego.

    Napisz wrażenia
    Wydaje mi się , ze na razie lekarz z ubezpieczenia to nieporozumienie.
    Może szpital za granicą ma sens.

  • 6. Data: 2011-02-01 15:02:11
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Czy ktoś już się skusił na pakiety medyczne w różnych kontach? Mbank i
    > Multibank (AQ) mnie kuszą, w telewizji pojawiają się różne reklamy tego
    >
    > Czy to coś warte czy pic na wodę fotomontaż?

    limity cenowe
    http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/zakre
    s.pdf

    http://www.allianz.pl/ubezpieczenia/moje_zdrowie_szc
    zegolowe_informacje,600.html

    Zapłacić 1200 zł rocznie? Chyba taniej wyjdzie normalnie u płatnego doktora.

  • 7. Data: 2011-02-01 16:51:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-01, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    [...]

    > Tak, o całe 10zł (lub 20zł przy maksymalnym dla całej rodziny). Istne
    > szaleństwo promocji ;)

    No wiesz... jak ktoś często choruje, to mu się opłaci. Jak nie, to pewnie
    taniej będzie płacić jednorazowo za wizytę (ja tak robię - raz, czy dwa razy
    do roku te 100 zł i w dodatku nie mam ograniczenia w wyborze placówki :).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2011-02-01 18:35:49
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-02-01 10:09, mvoicem pisze:
    > Czy to coś warte czy pic na wodę fotomontaż?

    Ubezpieczenie oferowane przez mBank to po prostu zwykłe ubezpieczenie
    Allianz. Ja korzystam ze standardowej oferty Allianz i za tą cenę
    polecam (mam taniej niż to co w mBanku plus szerszy zakres usług,
    chociaż to co oferuje mBank nie jest złe). Dostęp do wielu placówek (w
    tym cała grupa Luxmed) za prawie dwa razy mniej niż standardowe
    ubezpieczenie Luxmed. Upierdliwa jest tylko rejestracja, bo najpierw
    rezerwujesz wizytę w placówce, a później dzwonisz do Allianza z
    informacją co i jak i oni potwierdzają to w placówce, dostajesz sms z
    potwierdzeniem i już. Mając standardowe ubezpieczenie Luxmed wszystko
    załatwiasz jednym telefonem bez pośredników.

    Ja za to płacę 50 PLN miesięcznie czyli 1/2 tego co kosztuje pojedyńcza
    wizyta.

  • 9. Data: 2011-02-01 22:23:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 19:35:49 +0100, Simple Man napisał(a):

> [...]
    > polecam (...)
    > Ja za to płacę 50 PLN miesięcznie czyli 1/2 tego co kosztuje pojedyńcza

    Czyli co tak naprawdę masz w tym ubezpieczeniu? Bo ja płacę niewiele
    więcej, tylko że nie w żadnym banku i mam dość szeroki zakres
    ubezpieczenia. Porównać chcę.

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2011-02-01 23:15:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.02.2011 15:50), spa wrote:

    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    >
    > Napisz wrażenia
    > Wydaje mi się , ze na razie lekarz z ubezpieczenia to nieporozumienie.

    Lekarz z ubezpieczenia to super sprawa, tylko ubezpieczenie musi być
    fajne. Ja mam fajne ubezpieczenie (bez reklamy, nazwa nie jest ważna) w
    ramach grupowego z pracy, idę gdzie chcę i albo idzie bezgotówkowo albo
    biorę fakturę i ubezp. mi zwraca.

    Tyle że to jest tylko pakiet najbardziej podstawowy i tylko ja
    osobiście, bez rodziny - więc się rozglądam.

    p. m.