  • 1. Data: 2011-02-01 09:55:03
    Temat: Brawo mbank 0,25=1, tylko tak dalej
    Od: "maro" <m...@p...net.pl>

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,867,zmiana-oprocent
    owania-w-mbanku.html?lang=P

  • 2. Data: 2011-02-01 10:00:49
    Temat: Re: Brawo mbank 0,25=1, tylko tak dalej
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "maro" <m...@p...net.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4d47d7d3$...@n...home.net.pl...
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,867,zmiana-oprocent
    owania-w-mbanku.html?lang=P

    To że o 1% to nic dziwnego (4xlombard). Natomiast co za refleks, prawda?
    Czekamy na drugą część, zapewne za jakieś 2 miesiące dynamicznie podwyższone
    zostanie oprocentowanie wybranych depozytów. :)

    BTW, zapewne w mBanku przy okazji tego cyklu podwyżek rozpoczęło się psucie
    karty VP (za dobra była jak na ten bank, za dobra). Na razie z 12% na 13%.
    Docelowy poziom to zapewne 15-16%.

  • 3. Data: 2011-02-01 10:15:15
    Od: "maro" <m...@p...net.pl>

> [...]
    > psucie karty VP (za dobra była jak na ten bank, za dobra). Na razie z 12%
    > na 13%. Docelowy poziom to zapewne 15-16%.

    takie dzialania to woda na młyn dla wszelakich kont i produktow ze stajni p.
    Czarneckiego.
    widze ze nowy zarzadzajacy bankiem ma ambicje konkurowac z providentem

  • 4. Data: 2011-02-01 14:20:32
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-02-01 10:55, maro pisze:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,867,zmiana-oprocent
    owania-w-mbanku.html?lang=P

    Dbaja o reklame w mysl: "nie wazne co mowia, wazne zeby mowili". Juz sa
    na głownej stronie gazeta.pl

  • 5. Data: 2011-02-02 08:50:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 10:55:03 +0100, maro napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,867,zmiana-oprocent
    owania-w-
    mbanku.html?lang=P

    Zastanawia mnie ta grafika przy tym wpisie. Niebieskie cyfry 5 i 10 nieco
    mniejsze niż duże czerwone 0 zł. Jak to się ma do tego wpisu o podwyżce,
    tfu przepraszam *zmianie*!, oprocentowania, pojąć nie mogę? A czepiają
    się niektórzy "wyższej kultury".

    --
    xbartx