  • Data: 2005-05-19 12:00:14
    Temat: konto firmowe z limitem debetowym na start?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ktory bank otworzy mi konto z limitem debetowym ~10-15k
    na start? Dodam, ze w tej chwili mam m.in. konto firmowe w BPH
    na ktorym utrzymuje od ~5 lat wysokie obroty (powyzej 30k
    miesiecznie) ale z roznych wzgledow oferta BPH mi nie pasuje.

    Czy banki moga wziasc pod uwage historie / opinie innego banku
    o kliencie czy beda patrzec wylacznie na dochody wspolnikow ?
    Chodzi o S.C.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta [kropka] pl