  • 1. Data: 2007-11-02 06:59:15
    Temat: konto firmowe do oplat online
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    Witam
    Jako mikroprzedsiebiorca staram sie ciac koszta - jak akzdy chyba;-)

    Obecnie posiadam konto firmowe w multibanku za ktore place 15zl (12konto, 3
    karta) miesiecznie. I tak moze zostac...
    Potrzebuje jednak drugiego konta to platnosci online za granica glownie
    (czyli VISA, numer cvv..)

    W zwiazku z tym pytanie. Jakie jest obecnie w Polsce najtansze rozwiazanie
    na posiadanie takiej karty?/konta?
    Multibank zaoferowal karte za 100zl rocznie a wiec odpada zdecydowanie/
    Jest mbank bezplatny + ekarta za 25.. czyli 25zl w skali roku - sa tansze
    rozwiazania czy nie ma?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 2. Data: 2007-11-02 08:16:07
    Temat: Re: konto firmowe do oplat online
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "L.S." <i...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (12konto, 3 karta) miesiecznie. I tak moze zostac...
    > Potrzebuje jednak drugiego konta to platnosci online za granica

    ale do zakupów "na firmę"?
    To chyba nie ma tanich kont...

> [...]
    > zdecydowanie/
    > Jest mbank bezplatny + ekarta za 25.. czyli 25zl w skali roku - sa

    1. Konto Inteligo 12x0,99zł za kartę (poczytaj o warunkach by inne
    koszta =0). Ich VE nadaje się do płatnosci zdalnych.
    2. Millennium Konto Osobiste. VE za 15zł/rok mozna płacić zdalnie.
    Przez rok prowadzenie konta za darmo. Przed upływem roku VE oddajesz,
    bierzesz KK wypukłą i robiąc nią obroty >500zł/mc konto masz nadal
    darmo a płacisz KK. Przy obrotach na KK > 12kPLN kartę też masz darmo.
    3. Dowolna KK wypukla.

    Jedno, drugie i trzecie PRZY OKAZJI nadaje się do innych celów. I
    pewnie te inne cele decydują o wyborze.

    Sławek

  • 3. Data: 2007-11-02 08:21:26
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    > ale do zakupów "na firmę"?
    > To chyba nie ma tanich kont...

    Nie rozumiem...?
    Tak do zakupow na firme, do zakupow firmowych. Np. moja firma oplaca
    regularnie co miesiac serwer w usa, np. 500 dolcow. Fakt mozna to oplacic i
    z prywatnego konta, ale lepiej nie;-)
    Poza tym w przelewach zagranicznych robi sie w mojej branzy wydruki oplat
    (ile zaplacilem - dolary na zlotowki przeliczane) i dlaego musze miec konto
    na firme a nie ma moja osobe.

    > Jedno, drugie i trzecie PRZY OKAZJI nadaje się do innych celów. I pewnie
    > te inne cele decydują o wyborze.

    No dokładnie;-)
    A osobiscie co bys wybral?

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 4. Data: 2007-11-02 08:49:55
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Slavekk <s...@g...pl> wrote:

    > 1. Konto Inteligo 12x0,99z? za kart? (poczytaj o warunkach by inne
    > koszta =0). Ich VE nadaje si? do p?atnosci zdalnych.

    Jaki to warunek aby nie pobierali 3.99 zl miesiecznie za konto firmowe?
    (w toip nie ma).

    a.

  • 5. Data: 2007-11-02 11:34:52
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Nie rozumiem...?

    ale czego?
    Konta firmowe NIE SĄ TANIE
    co tu jest niejasne?

    > Tak do zakupow na firme, do zakupow firmowych.

    > No dokładnie;-)
    > A osobiscie co bys wybral?

    Nic.
    Przeca napisałem że firmowe są drogie a te z których byś chciał
    wybierać to są RORy albo prywatne KK

    Sławek

  • 6. Data: 2007-11-02 11:39:06
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki to warunek aby nie pobierali 3.99 zl miesiecznie za konto
    > firmowe?
    > (w toip nie ma)

    No, nie ma

    Na poczatku posta (ktory wyciales) napisalem ze nie ma tanich
    firmowych, a dalej podałem przykłady tanich prywatnych (patrz np. pkt
    2)
    Kiedy w następnym poscie pytek wyjasnił ze musi to być na firme to
    pozostaje aktuala tylko pierwsza czesc mojej wypowiedzi...;-)

    Slawek

  • 7. Data: 2007-11-03 00:12:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki to warunek aby nie pobierali 3.99 zl miesiecznie za konto firmowe?
    > (w toip nie ma).

    Jest jeden warunek - przez caly miesiac saldo = 0.
    Majac rownolegle konto osobiste inteligo da sie ten warunek spelnic.
    Codziennie trzeba baczyc, by o polnocy nie bylo na koncie srodkow. Jednakze
    uzywajac konta do platnosci karta juz tego warunku spelnic sie nie da
    (zablokowana kwota zapewne wliczac sie bedzie do salda).

    Za to za karte jest 0 zl

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2007-11-03 00:14:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "L.S." <i...@n...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Konto Inteligo 12x0,99zł za kartę (poczytaj o warunkach by inne koszta
    > =0). Ich VE nadaje się do płatnosci zdalnych.

    Konto firmowe Inteligo - karta ZERO zl.
    Konto 3,99 / m-c - mozna tak robic, by bylo za darmo - ale akurat nie da si
    etego zrobic uzywajac karty do placenia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2007-11-03 10:01:15
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SDD <s...@t...pl> wrote:

    > Jest jeden warunek - przez caly miesiac saldo = 0.

    Dzieki.

    a.