  • 1. Data: 2014-02-28 15:22:24
    Temat: meritumbank - chcę otworzyć rachunek - kto jest w programie partnerskim?
    Od: mały Jasio <f...@w...pl>

    Cześć

    Zamierzam otworzyć rachunek w meritumbanku,
    a z tego co przeczytałem to dają 70 zł za skuteczne polecenie.
    Nie jestem w programie, ale może Ty jesteś.

    Jeśli tak, to podaj mi to, co mam wpisać przy rejestracji abyś mógł
    otrzymać te 70 zł.
    Dla mnie to nie ma znaczenia, ale tobie zawsze to parę złotych w kieszeni.

    Proszę wpisz tutaj - pod tym postem.
    Nie wysyłaj mi nic, ponieważ, w ustawieniach mam podany adres emial
    fikcyjny.

  • 2. Data: 2014-02-28 16:50:01
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-02-28 15:22, mały Jasio pisze:
> [...]
    >
    > Proszę wpisz tutaj - pod tym postem.
    > Nie wysyłaj mi nic, ponieważ, w ustawieniach mam podany adres emial

    https://przejdzdomeritum.pl/P10894

    Dziękuje.