  • 1. Data: 2005-05-02 21:32:19
    Temat: Karta pre-paid a Ebay
    Od: "raf" <m...@p...onet.pl>

    Czy istnieje możliwość podania karty pre-paid przy rejestracji na Ebay.de
    jeżeli tak to jaką wybrać?
    pzdrw
    raf

  • 2. Data: 2005-05-03 10:25:13
    Temat: Re: Karta pre-paid a Ebay
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Czy istnieje możliwość podania karty pre-paid przy rejestracji na Ebay.de
    > jeżeli tak to jaką wybrać?
    > pzdrw
    eKarta z mBanku dziala na 100 %

  • 3. Data: 2005-05-03 11:31:23
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Zdzislaw <z...@u...pl> wrote:

    > eKarta z mBanku dziala na 100 %

    A mi VE Inteligo nie chcialo działać parę dni temu, chociaż dawno temu
    (ze dwa lata chyba) pamiętam że działało.

    Choć blokada była, SMS przyszedł, ale eBay powiedział że transakcja
    odrzucona.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 4. Data: 2005-05-03 19:32:23
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "raf" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy istnieje możliwość podania karty pre-paid przy rejestracji na Ebay.de
    > jeżeli tak to jaką wybrać?

    Jeśli karta będzie "akceptowała" zapytania MOTO to tak. Popytaj w banku
    ING, chyba któraś z ich kart prepaid działa przy płatnościach on-line.
    Zobacz też na http://www.kartyonline.pl/.

    --
    Diabolic shapes float by
    Out from the dark

  • 5. Data: 2005-05-10 22:39:02
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Miernik <m...@f...org> wrote:
    > A mi VE Inteligo nie chcialo działać parę dni temu, chociaż dawno temu
    > (ze dwa lata chyba) pamiętam że działało.

    W końcu się jakoś naprawiło, nic nie robiłem potem i mam zapłacone.