  • 1. Data: 2002-08-11 15:18:17
    Temat: k...@m...pl - załączniki ?
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Włąśnie wysłałem zapytanie do Multi.

    Widzę, że zmienili treść automatycznego potwierdzenia o szanowaniu czasu..BRAWO

    Nowa wersja to:

    Twoja wiadomość została dostarczona.
    Wkrótce uzyskasz odpowiedź z MultiBanku.
    Dziękujemy.

    Zespół MultiBanku
    k...@m...pl

    Nie wszystkie załaczniki zostały zaakceptowane...??????????????O CO CHODZI?
    PRZECIEŻ JA NIE WYSYŁAŁEM ŻADNYCH ZAŁĄCZNIKÓW, TO BYŁA ZWYKŁA TEKSTÓWKA.

    MOŻE KTOŚ SIĘ DOMYŚLA?

    CZEŚĆ

  • 2. Data: 2002-08-11 15:41:13
    Temat: Re: k...@m...pl - załączniki ?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    s...@p...onet.pl wrote in

    > Nie wszystkie załaczniki zostały zaakceptowane...??????????????O CO
    > CHODZI? PRZECIEŻ JA NIE WYSYŁAŁEM ŻADNYCH ZAŁĄCZNIKÓW, TO BYŁA ZWYKŁA
    > TEKSTÓWKA.
    >
    > MOŻE KTOŚ SIĘ DOMYŚLA?

    Może wysłałeś w postaci alternative-format, tak jak domyślnie robi to MS
    OE?
    Multibank zaprotestował na część w htmlu - widać czytuje netykietę ;)
    Oczywiście to tylko domysł, ale o to prosiłeś.