  • 1. Data: 2002-04-18 16:07:59
    Temat: CO zamiast Millenium ?
    Od: ".:MisHa:." <m...@o...pl>

    w ciagu 3 miesiecy ten bank ma duze klopoty z systemem i przynajmniej z moim
    kontem millepensja - np pomimo braku srodkow na koncie bank dokonuje zlecen a
    takze akceptuje platnosci dokonane karta visa elektron.

    Czy jest cos bardziej stabilnego w chwili obecnej ? Chetnie z bankolinia i
    dostepem do konta przez net a takze ze standartowym oddzialem na rogu ulicy i
    bez znaczacych kolejek. (pekao sa -odpada).

    Ew. prosze o jakis link do aktualnego porownania bankow detalicznych.

    pozdrowiania

  • 2. Data: 2002-04-18 17:02:50
    Temat: Re: CO zamiast Millenium ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik ".:MisHa:."
> [...]
    ulicy i
    > bez znaczacych kolejek. (pekao sa -odpada).

    nie wiem co jest na rogu twojej ulicy ale moze e-Integrum
    jest inetrnetowy ale jak chcesz kontakt to placowek Integrum trochę
    znajdziesz
    i to kolorystycznie niewiele odbiegających od Millennium (nauczcie sie
    nazwy swojego banku)

    ew. system planet i e-pakiet w Fortis Banku, tylko ze przynajmniej jedna
    wizyta jest konieczna a zbyt duzo oddzialow to oni nie maja. Maja za to
    inne zalety jak np VE bez prowizji przy wyplatach
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-18 18:32:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > bez znaczacych kolejek. (pekao sa -odpada).
    >
    > Ew. prosze o jakis link do aktualnego porownania bankow detalicznych.

    Integrum BGZ, e-konto e-konto PRO Lukas

  • 4. Data: 2002-04-18 20:23:14
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik ".:MisHa:." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    :np pomimo braku srodkow na koncie bank dokonuje zlecen a
    : takze akceptuje platnosci dokonane karta visa elektron.

    Nie rozumiem - wiesz że nie masz śrdoków na koncie ale jednak dokonujesz
    transakcji VE czy też kartą VE płaci ktoś niupoważniony i masz pretensje do
    banku iż autoryzuje.

    LeszekR.

  • 5. Data: 2002-04-18 23:35:22
    Od: ".:MisHa:." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik ".:MisHa:." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > :np pomimo braku srodkow na koncie bank dokonuje zlecen a
    > : takze akceptuje platnosci dokonane karta visa elektron.
    >
    > Nie rozumiem ...
    zdarza sie

    > - wiesz że nie masz śrdoków na koncie ale jednak dokonujesz
    > transakcji VE
    przyznany mam limit - ktory jakos automatycznie sie nie odnowil - a place VE bo
    wiem ze srodki POWINY byc na koncie.

  • 6. Data: 2002-04-19 05:31:03
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    ulicy i
    > bez znaczacych kolejek. (pekao sa -odpada).

    Może Citi?... Ale zdaje mi się na grupie nie bardzo jest lubiany...

    MaciejK

  • 7. Data: 2002-04-19 08:24:28
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > ulicy i
    > >

    > Integrum BGZ, e-konto e-konto PRO Lukas

    Zdecydowanie Lukas Bank. Dobra obsluga przez Internet i brak kolejek w
    oddzialach.
    Kolejek nie ma nie dlatego ze nie ma ludzi tylko dlatego ze sa szybko i
    skutecznie obslugiwani.

    AO

  • 8. Data: 2002-04-19 09:53:51
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > w ciagu 3 miesiecy ten bank ma duze klopoty z systemem i przynajmniej z moim
    > kontem millepensja - np pomimo braku srodkow na koncie bank dokonuje zlecen a
    > takze akceptuje platnosci dokonane karta visa elektron.

    To normalne zjawisko. Masz przydzielony debet i mozna placic karta i
    przelewac z konta do wysokosci debetu (gdy fizyczne srodki sie skoncza).
    Zlikwiduj sobie debet i wtedy wszystko bedzie do wys. fizycznych srodkow.

    Tak bedzie prawie w kazdym banku.

  • 9. Data: 2002-04-19 10:27:05
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    y.floraland.pl...

> [...]
    > Zlikwiduj sobie debet i wtedy wszystko bedzie do wys. fizycznych srodkow.

    Niestety funkcjonowanie debetu w Millennium jest bardzo specyficznie o czym
    sie przekonalem bolesnie. Zdarzyla mi sie sytuacja, ze nie mialem na koncie
    wystarczajacych wlasnych pieniedzy i musialem skorzystac z przyznanego mi
    limitu dozwolonego debetu. Tego felernego dnia najpierw dokonalem zakupow
    przekraczajacych ilosc mojej kasy na koncie - poszlo. A nastepne za chwile
    podjechalem na stacje, zatankowalem woz, chce placic VE a tu haslo - brak
    srodkow na koncie. Okazalo sie, ze trzeba wydac dyspozycje, zeby zasilic
    rachunek Unikonta srodkami z konta z dozwolonym debetem - i nie odbywa sie
    to automatycznie gdy pieniedzy na Unikoncie jest 0zl.

    Wiec w Millennium to nie dziala tak jak w kazdym innym banku, chyba ze cos
    sie zmienilo od tamtego czasu, a bylo to ponad 2lata temu. Lecz dzieki tej
    przygodzie jeszcze bardziej sie przekonalem, ze musze jednak posiadac jakas
    KK zeby nie przechodzic wiecej takich perypetii.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-04-19 11:40:32
    Od: "mike::.." <m...@o...pl>

    > Użytkownik ".:MisHa:." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > :np pomimo braku srodkow na koncie bank dokonuje zlecen a
    > : takze akceptuje platnosci dokonane karta visa elektron.
    >
    > Nie rozumiem
    spoko zdarza sie

    >- wiesz że nie masz śrdoków na koncie ale jednak dokonujesz
    > transakcji VE

    zakladajac nawet taka sytuacje - wg ciebie to normalne ze mimo braku srodkow
    bank autoryzuje i realizuje transakcje???