  • 1. Data: 2003-01-29 13:05:27
    Temat: konkurencja dla BIK ?
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

    GECapital, Pekao S.A. oraz PKO BP chcą tworzyc własny system wymiany
    informacji o dłużnikach nierzetelnych

  • 2. Data: 2003-01-29 13:16:53
    Temat: Re: konkurencja dla BIK ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Viacomp" <s...@m...stop.pl> wrote in message
    > GECapital, Pekao S.A. oraz PKO BP chcą tworzyc własny system wymiany
    > informacji o dłużnikach nierzetelnych

    pewnie dołączy do nich kilka nie korzystających z BIK - BNP Paribas itp...

    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-01-29 17:27:03
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Viacomp"
    > GECapital, Pekao S.A. oraz PKO BP chcą tworzyc własny system wymiany
    > informacji o dłużnikach nierzetelnych

    To że o kimś jest informacja w BIK to nie znaczy, że jest nierzetelnym
    dłużnikiem tylko że np. ma kredyt. To dwie różne rzeczy.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2003-01-29 23:10:07
    Od: "KonradK" <k...@N...gazeta.pl>

    Viacomp <s...@m...stop.pl> napisał(a):

    > GECapital, Pekao S.A. oraz PKO BP chcą tworzyc własny system wymiany
    > informacji o dłużnikach nierzetelnych

    Pekao SA wciąż nie wysyła swoich wsadów do BIK-u (pewnie nie może zapanować
    nad swoim systemem operacyjnym ;-))), więc chce tworzyć własną bazę ????

    Pozdrawiam
    KonradK

  • 5. Data: 2003-01-30 20:18:39
    Od: "Macinek" <m...@p...fm>

    > Pekao SA wciąż nie wysyła swoich wsadów do BIK-u (pewnie nie może
    zapanować
    > nad swoim systemem operacyjnym ;-))), więc chce tworzyć własną bazę ????

    A co to są "wsady" ??? Sorry, ale jestem w tej materii zielony. Chciałbym
    się trochę więcej dowiedzieć niż jest na stronach www.bik.pl. Poza tym mam
    kredycik w Pekao SA i chcialbym wziać drugi...

    Pozdrawiam
    Marcin