  • 11. Data: 2005-11-02 14:54:37
    Temat: Re: [kazus]Reklamacja zakupu przez internet
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-02 15:48- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Witamy pana policjanta :-)

    Ciekawym, czy zgadłaś.
    Mnie wyszło w rozumie, że po przeciwnej stronie barykady ("niż np
    złodzieje") stoją wszyscy uczciwi ludzie, a ci faktycznie nie mają
    zamiaru nic kraść.
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 12. Data: 2005-11-02 14:54:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
> [...]
    > Mnie wyszło w rozumie, że po przeciwnej stronie barykady ("niż np
    > złodzieje") stoją wszyscy uczciwi ludzie, a ci faktycznie nie mają

    "Biorac pod uwage to czym sie zajmuje na codzien" - do tego się też
    odnosiłam.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-11-02 14:59:26
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    > "Biorac pod uwage to czym sie zajmuje na codzien" - do tego się też
    > odnosiłam.

    No fakt, to jest podejrzane. Ciekawe, jak jest od święta? ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 14. Data: 2005-11-02 14:59:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

    > No fakt, to jest podejrzane. Ciekawe, jak jest od święta? ;-)

    Od święta kolega może robi zakupy via net z kawiarenki ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 15. Data: 2005-11-02 15:21:53
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Zaciekawilo mnie to w kontekscie dzisiejszego posta o wyprowadzeniu z
    > karty 1200 zl, za jakies platnosci przez PayPal. Duzo kupuje w sieci i nie
    > chce sie pewnego dnia obudzic biedniejszy o jakies 2 tys, za czyjes
    > zakupy.

    Wiec przeczytaj np.
    http://www.mbank.com.pl/promocje/szkola_kupowania/in
    dex.html

    Pozdr.,
    Piotr

  • 16. Data: 2005-11-02 16:17:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr napisał(a):

    > Wiec przeczytaj np.
    > http://www.mbank.com.pl/promocje/szkola_kupowania/in
    dex.html

    To jest jakas szkola we flashu. Nie mam czasu na takie cos.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2005-11-02 16:27:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Witamy pana policjanta :-)

    Nie calkiem :)

    > Tak to opisałeś jakbyś miał zamiar skorzystac z przepisu na "zakupy" bez
    > płacenia.

    Opisalem to obrazowo i tak, zeby wszystko bylo jasne. W kazdym razie to
    nie o tu chodzilo i nadal wiem tyle ile wiedzialem wczesniej :) Po
    prostu biorac pod uwage moje przejscia z bankowoscia, to jest to raczej
    kwestia czasu kiedy trafi mi sie taki "bonus" :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2005-11-02 16:29:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mithos wrote:

    > Nie calkiem :)

    ABW ;-) ? Albo może prokurator ;-) ? Albo likwidowane świeżo WSI ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-11-03 07:53:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Glenn napisał(a):

    > ABW ;-) ? Albo może prokurator ;-) ? Albo likwidowane świeżo WSI ;-) ?

    Ciekawosc to pierwszy stopien w wiadome miejsce ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 20. Data: 2005-11-03 08:44:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mithos wrote:

    > Ciekawosc to pierwszy stopien w wiadome miejsce ;)

    Ok panie sierżancie ;-)

    A co do Twojego pierwotnego pytania, to podejrzewam, że raz taki numer by
    przeszedł - tzn. uznaliby reklamację.

    przyszłość/ Woody Allen