eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[kazus]Reklamacja zakupu przez internet › [kazus]Reklamacja zakupu przez internet
  • Data: 2005-11-02 09:30:22
    Temat: [kazus]Reklamacja zakupu przez internet
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam sobie karte VISA. Dokonuje zakupu przez internet za powiedzmy 1 tys
    zl. Karta zostaje obciazona, towar wyslany. Skladam reklamacje, ze to
    nie ja dokonalem zakupu (dajmy na to w tym jednym przypadku laczylem sie
    z cafejki internetowej oraz kupowalem cos w sklepie, w ktorym nigdy
    wczesniej zakupow nie robilem i robic nie mam zamiaru). Jak w takim
    wypadku zachowa sie bank? Zwroci pieniadze po zlozeniu reklamacji? Jak
    przedstawia sie sytuacja przy zakupach na mniejsze sumy np 100zl ? A jak
    wyglada to przy zakupie np za kilka tysiecy zl?

    Dodajmy, ze mojego podpisu z racji tego, iz jest to zakup zdalny
    (wirtualny) nie ma i byc nie moze. Karta nie zostala zgubiona, ani
    utracona. Jezeli bank odmowi zwrotu pieniedzy to przeciez mam spore
    szanse w sadzie bo przeciez nie jest mozliwe wykazanie, iz to ja
    placilem ta karta.

    Ktos przerabial cos takiego ?


    --
    pozdrawiam
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1