  • Data: 2005-11-02 14:54:37
    Temat: Re: [kazus]Reklamacja zakupu przez internet
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-11-02 15:48- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Witamy pana policjanta :-)

    Ciekawym, czy zgadłaś.
    Mnie wyszło w rozumie, że po przeciwnej stronie barykady ("niż np
    złodzieje") stoją wszyscy uczciwi ludzie, a ci faktycznie nie mają
    zamiaru nic kraść.
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****